Skocz do zawartości

Blogi

 

Pić Epic

Cel ma dzisiaj - wypić 10 litrów piwa w 10 minut.  No......... Teraz żałuję...  Se kupiłem I piłem : 0,5 1 2 4 6 7 8 9 9,5 9,70 9,80 No i chce mi się do kibla ???ja wkurwiony bo tak mało zostało... No ale pęcherz mnie boli... No to dopijam 10 litrów  Biegnę do kibla... I wiadomo co dalej...  Czułem się jakbym wygrał na loterii, nowiusienki pęcherz (pisząc to się uśmiałem). I jeszcze jedno... No może tysiąc... 

WymiataczM

 

Sylwester ? 2014r.

Niby mi wmawiają że niedługo 2018rok.  Sam niewiem czy to tak mało... No miesiąc! No ale niektórzy myślą inaczej.  A więc że niedługo sylwester ? opowiem swój sylwester 2014rok.  Zaczęło się niby fajnie... Kolega się pyta czemu nie puszczam fajerwerek (kurde niewiem czy dobrze napisałem no bo nie puszczam do dziś dnia). No to mówię : puszczę!    No to patrzę w sklepie...O panie jakie tu ceny...  No to myślę/Hmmm dawno temu Jarek mówił że sprzedaje za pół ceny rynkow

WymiataczM

 

Poszedłem do Kina

Poszedłem sobie do kina na thor'a.Niby nic nie było pechowego i tpd. film fajny ale przed filmem jak se z domu wyjechałem by jechać do kina...ja bym się nawet nie spodziewał że to możliwe. 1.Przed wyjazdem Wziąłem kilka złotych na Liptona,cole i popcorn (nie ważne że mówiąc kilka to wyszło 80zł). Potem się ubrałem i do auta .... no normal i to nic dopiero w podpunkcie 2 jest coś no...e... pechowego i tpd. 2.Jak jechałem Co się mogło stać? Mandat? Jakiś koleś? Kolega?Wypadek?

WymiataczM

 

Dziwny tydzień kolegi

Historia syna kolegi (opowiedział mi w pracy o swym synów! Uwaga nie jestem pewien czy to prawda bo opowiadał kolega z pracy!)    W Wrocławiu pewien Człowiek miał bardzo...pechowy tydzień.Oto Historia o tym pechowym tygodniu.   W Szkole , w 7klasie jest pewien Człowiek, ma 16 lat, bardzo lubi gry komputerowe.Pechowy tydzień zaczął się tak...W szkole w czwartek panie pozadawały po 2strony...dostał 1 z matematyki i ma problem z kolegami.Po lekcjach jego problem zaczął się kończ

WymiataczM

 

Zaczęło się

Normalne! Przed 5mies. Temu poleciałem samolotem na Karaiby. No normalne jak mówiłem ale to co się działo na lotnisku przed wylotem porostu...  Zła pomoc  Lece na Karaiby,dwa dni przed wylotem zgodziłem się zawieść kolegę i spoko parking bezpłatny do 15minut no super! Ale w 8 min go odwiozłem I niby wyjeżdżam bez kosztów parkingu i tu jest automat i daje bilet i wzięło bilet i nic.. Szlaban zamknięty...  Co robić... Długo myślałem zadzwoniłem do ludzi od tego i mi mówią że nie opła

WymiataczM

 

Zaczęło się

Normalne! Przed 5mies. Temu poleciałem samolotem na Karaiby. No normalne jak mówiłem ale to co się działo na lotnisku przed wylotem porostu...  Zła pomoc  Lece na Karaiby,dwa dni przed wylotem zgodziłem się zawieść kolegę i spoko parking bezpłatny do 15minut no super! Ale w 8 min go odwiozłem I niby wyjeżdżam bez kosztów parkingu i tu jest automat i daje bilet i wzięło bilet i nic.. Szlaban zamknięty...  Co robić... Długo myślałem zadzwoniłem do ludzi od tego i mi mówią że nie opła

WymiataczM

 

Niespodziewałbym się ?

No se wracam do domu a tam patrzę i telewizor przewrócony, Xbox gdzieś na podłodze,pies zrobił wszędzie kupy i się w nich tarza teraz... Odpalam kompa...NIE DZIAŁA! No spoko spoko... Odpalam laptopa... Włączam Cs:go ale zanim się odpalił patrzę że koleś mi napisał :Ej, ty WYMIATACZ! SPIERDALAJ Po wkurwieniu poszedłem do pracy i kurwa jakiś nowy na dziale z Rumuni murzyn!(niemam nic do czarnoskórych jak coś!)... no i tak jak co zawsze w wtorek poszedłem do baru i mówię żeby dał Lecha a on mi

WymiataczM

 

Łokcie

Statek ma 150 łokci szerokości, 200 łokci wysokości a 300 długości. Ile łokci ma kapitan statku?

Sonies

 

Lovestory

Na wstępie pragnę poinformować że wszelaki hejt mnie nie interesuje. Historia oparta na faktach. Więc wszystko zaczęło się poprzez rozmowę na GG w wakacje 2017 roku. Siedząc i expiąc w Metina dostałem powiadomienie na moim super fajniutkim telefonie. Napisała do mnie pewna dziewczyna z moich okolic. Zobaczyłem avatar - no spoko. Przeszedłem do konwersacji. Pisaliśmy przez miesiąc, rozmowy z nią bardzo mi poprawiały humor i czułem, że znalazłem może dziewczynę mojego życia(tak - po samej roz

Sztalixon

 

Szlif

Szlif Spacerowanie, czasem chodzenie bez celu, jeżdżenie po mieście/wsi. Szlifuje się zazwyczaj z kimś, można to robić samochodem, pieszo, rowerem itp. - Ale nudy.. - No, zdzwońmy ekipe i chodźmy na szlifa. - Co żeś dziś robił? - Byliśmy z Majką na szlifie.

*VideCuiFide*

 

cHWDP

cHWDP Skrót od Chuj w dupę policji. Napisy o takiej treści można znaleźć na murach i ścianach. Są wyrazem szeroko pojętej nienawiści do policji. Częściej jest jednak spotykana pisownia błędna w postaci HWDP. - Dzień dobry panie władzo. - Trzysta złotych mandatu i 20 punktów karnych. - cHWDP

*VideCuiFide*

 

Cheat

Cheat (ang. Oszustwo) Oszukiwanie w grach za pomocą niedozwolonych programów bądź też wykorzystywanie błędów mechaniki gry. - Co za cheater! Używa aimbota! - Nie graj z nim w CS'a! Ciągle używa cheatów!

*VideCuiFide*

 

Exp co to?!

Exp Wyraz popularny w grach MMORPG, który oznacza doświadczenie. - Ile masz expa?? - Mało, do lvl'a jeszcze dużo brakuje

*VideCuiFide*

 

MMORPG

MORPG - (ang. Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game). Rodzaj gier komputerowych rozgrywanych w Internecie, w których ludzie z całego świata mogą jednocześnie grać, wcielając się w stworzoną przez siebie postać i podróżować po wirtualnym świecie. - W jaki MMORPG teraz grasz? - W Tibie. A ty? - Ja w World of Warcraft.                               - Jutro w Metin2.  #MMORPG TOP 1

*VideCuiFide*


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...