Skocz do zawartości

Serwer hardcore na najnowszej wersji - czy to ma sens?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam!

Zacząłem się ostatnio zastanawiać nad założeniem serwera. Z zawodu jestem programistą, więc potrafię zrobić dowolny serwer.

Myślałem o serwerze Hardcore na wersję 1.13 - premium lub no-premium - międzynarodowy, ze wsparciem języka polskiego, angielskiego, niemieckiego.
Serwer miałby sezony w rozpoczynane w równych odstępach czasowych (aby nowi gracze nie byli strasznie w tyle)
Może pojawiłby się jakiś system poziomów, dzienne misje, drop ze stone, jednodniowy ban po śmierci. Na pewno nie chcę cuboidów.
W moim założeniu jest absolutny brak kont premium/vipów.

Co myślicie o takim pomyśle? Opłaca się inwestować czas? Może macie jakies pomysły, sugestie?

• Marosking zmienił(a) tytuł na Serwer hardcore na najnowszej wersji - czy to ma sens?

Ja sądzę że spoko byłby serwer gdzie gdy zginiesz możesz grać np za np.  5h dopiero. To by miało większy sens. I oczywiście żeby zrobić wgl jakiś dobry serwer trzeba trochę pracy i wysiłku. 

Lecz powodzenia w pomyślę. 

Pomogłem? Daj +

18 godzin temu, pniakk napisał:

Naprawdę opłaca się zainwestować w to czas, nawet jeśli nie dla Graczy to dla Siebie. Dzięki temu na pewno nauczysz się wielu rzeczy. Moim zdaniem serwer byłby naprawdę Dobry. Miłej Pracy przy nim :D

Na co dzień pracuję jako programista w instytucie naukowym - tam uczę się wielu rzeczy :)

A co myślicie o serwerze postapo? Gralibyście? Brać się za to? :)

Pomysł ciekawy wiec juz jest dla ciebie ,,+ " aczkolwiek nie ukrywajmy w tych czasach taki projekt nie ma bytu wypalic, a nawet jezeli to tak jak wszedzie 1 dzien i dziekujemy.. Oczywiscie mozesz zrobic to jak kolega wyzej napisal dla siebie, dla swojej satysfakcji aczkolwiek ja uwazam , ze szkoda czasu. ;) , powodzenia.

Edytowane przez MarmarukHD

16 godzin temu, MarmarukHD napisał: