Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Nieaktualny] SlenfBot v3.1

benq10r

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 357
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Czy mógłbyś dodać do tego bota żeby obliczał ile się zarobiło i ile expa się dostało?

Niestety nie znam się na takich rzeczach, a poza tym nie jest mój. Forsa i exp nalicza się od razu więc wystarczy spojrzeć.

| | | | | taniecgitara basowa

| Bez komputera. Jeśli masz jakąś sprawę i chcesz pogadać na Skype/GG napisz najpierw tutaj, wejdę.

Opublikowano

gdzie na nfs-s.com są staty z pościgów?

@TOP: hack działa, ale na pościg jednoosobowy. Nie działa na ucieczki drużynowe ;)

57199140501148694665.png

Opublikowano

na ile nastawiac bot by najlepiej farmilo?

mam 5lvl

Delay powinno się zwiększać jedynie gdy muli komputer, inaczej jest ustawione idealnie i nie warto zmniejszać.

| Bez komputera. Jeśli masz jakąś sprawę i chcesz pogadać na Skype/GG napisz najpierw tutaj, wejdę.

Opublikowano

czyli 333?

Nie wiem o co chodzi.

Tez macie tak ze musicie siedziec i kilikac to okienko ktore sie pokazuje po wygranym wyscigu bo mi sie ono wlacza ale musze je sam wylaczyc klikajac next

To oznacza, że pojawia się ono za późno = bot klika za wcześnie. Zwiększaj delay o 20, aż do momentu gdy wszystko będzie grało.

Opublikowano

No właśnie, a jak jest ze statami ? Niby na nfs-s.com nie pokazuje pościgów, jednak trochę się boję wyrobić na 2 konto bana :D

Opublikowano