Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[BOT] Hermiona v1.0

yaszko

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich !

Od jakiegoś czasu nudząc się postanowiłem napisać słusznego, działającego i fajnego bota do gry Plemiona. Po rozmowach znajomych na temat gry postanowiłem wziąć się do roboty i już po kilku dniach wstępnie działający Bot został przetestowany przeze mnie pierwszy raz. Widziałem kilka innych botów i postanowiłem zrobić coś naprawdę solidnego działającego z dawką humoru - stąd nazwa Hermiona :) Jestem nowy w grze plemiona i nie znam się nawet dokładnie na taktykach czy zagrywkach stąd zamieszczam moje pytania poniżej. Info: Aktualnie bot potrafi: Wysyłać kilka ataków naraz za pomocą jednego kliknięcia, wysyłać ataki o określonej godzinie (np w środku nocy) budować budynki w kolejce, pobierać informacje ze strony (ilość surowców czy armii), wykrywać nadchodzący atak, wyświetlać rzeczywistą stronę gry Plemion obok tak że można normalnie grać wraz z uruchomionym botem. Temat zakładam ze względu na opinie jakie potrzebuje od Was uzyskać. Zamieszczam screena aby nie wchodzić tu z pustymi rękami i czekam na odpowiedzi na moje pytania.

fMvPl.jpg

uoH8A.png

0NLhL.png

Moje pytanka:

- Mając w kolejce budynek do budowy a nie mając na niego wystarczająco dużo surowców Bot ma go pominąć czy czekać aż surowce się uzbierają?

- Na jakiej zasadzie ma działać auto-atak. Na jakie wioski/kiedy/jaka armia itp..

- Rekruatacja wojska - jak się ma odbywać (w stosunku do budowy budynków bo także wymagane są tu surowce)