Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Samoobrona nosicie coś przy sobie?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,nosi ktoś z was jakiś sprzęt do samoobrony?

Od ponad roku noszę przy sobie pałkę teleskopową ,nie raz miałem przypadek że ktoś w weekend w nocy opity buczał,albo naglę podjeżdża samochodem jakiś typ i pyta dlaczego tak się bujam.

Znajomy w większym mieście studiuję to zaraz kupił wiatrówkę śrutową.

Jedni z gazem pieprzowym drudzy nawet z paralizatorami.

Czy tylko w tym kraju nie można swobodnie wyjść wieczorami bo zaraz bójki?

• Odpowiedzi 137
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Ja mam przy sobie zawsze naturalny gaz pieprzowy w strumieniu.

Za to mój facet kupił sobie jakiś czas temu rewolwer do samoobrony.

Nie uważam to za nic dziwnego, etc. Różne rzeczy się zdarzają - gwałty, bójki, etc. :) Lepiej być zabezpieczonym.

­VeIMQWU.png

Opublikowano

katane na plecach ..

Wydaje mi się że nasza władza jest z*****a genetycznie i umysłowo żeby zabronić broni palnej.. kiedyś każdy miał i było mniej przestępców niż teraz..

Teraz jak kogoś zabijesz w samoobronie to idziesz siedzieć

Opublikowano

Ja nic nie noszę, nie wiem gdzie wy mieszkacie :D­

Nie wiadomo kogo się spotka na ulicy. Ja przeważnie chodzę wieczornymi porami, poza tym nóż jest bardzo praktyczny.

Opublikowano

Nie wiem gdzie wy mieszkacie ale thug life confirmed imo

Od 22 lat nie latałem z niczym nigdy XDDD

Kto normalny nosi kose albo gaz ze sobą lol

OQqSOv4.png

Opublikowano