Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Lekcje programowania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za rok będę wybierał szkołę w liceum i będę chciał iść na profil informatyczny.

Jeśli chodzi o programowanie jestem koompletnie zielony.

Dajcie mi link do lekcji, w których nauczę się pisać. np proste trainery do gier.

Nie mówię, że nauczę się tego w 2 dni.

Codziennie krok po kroku :)

CavernousEarlyIcelandichorse-size_restricted.gif

Opublikowano

Radziłbym najpierw nauczyć się podstaw jakiegoś języka programowania, dopiero później brać się za takie coś.

Poza tym w ten rok nauczysz się znacznie więcej niż przez 3 lata w tej szkole(mówię tutaj o programowaniu), więc ten "profil informatyczny" to tylko po to, żeby ładnie wyglądało.

Bot do gry NosTale:

[bOT] NosBota 1.3v

Opublikowano

Radziłbym najpierw nauczyć się podstaw jakiegoś języka programowania, dopiero później brać się za takie coś.

Poza tym w ten rok nauczysz się znacznie więcej niż przez 3 lata w tej szkole(mówię tutaj o programowaniu), więc ten "profil informatyczny" to tylko po to, żeby ładnie wyglądało.

A jaki polecasz język programowania na początek, podciągając pod pisanie prostych cheatów?

Opublikowano

Szlak mnie trafia jak widzę kolejny śmieciowy temat pt. Jaki język programowania na początek. Weź człowieku poprzeglądaj sobie forum to znajdziesz masę tematów podobnych do twoich, a jeśli załorzysz kolejny temat "Jaki kurs lub książkę polecacie" to znaczy, że jesteś kompletnym debilem.

2mmtzeu.jpg

Opublikowano