Skocz do zawartości

Tablica liderów

Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją od 20.09.2021 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Chodzi mi do wbijania lvl jak działają i gdzie mam je zainstalować
  2. 1 punkt

    Słuchawki SPC GEAR VIRO

    W swojej cenie wręcz bezkonkurencyjne, powyżej 200 zł ciekawe mogą być G432, ale oba modele zupełnie inaczej brzmią. Dodatkowo oprogramowanie Logitecha (G-Hub) to ściek, który nadaje się wyłącznie do usunięcia z dysku.
  3. 1 punkt

    leje kurwa belvedere

    leje kurwa belvedere
  4. 1 punkt

    Myszka nie ma zrywności

    robiłem to już
  5. 1 punkt
    ━━━━━━━━━━ʚ 🍓 ɞ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ʚ 🍓 ɞ━━━━━━━━━━ Info Witaj! Szukasz dobrego serwera community na discordzie, aby znaleźć osoby do pogadania, popisania lub na nudy? Dobrze trafiłeś! 👋 Truskawkowo to oryginalny polski serwer discord o trybie community. 💬 Ma tematykę magicznego miasteczka, w truskawkowej krainie. ✨ ━━━━━━━━━━ʚ 🍓 ɞ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ʚ 🍓 ɞ━━━━━━━━━━ Co posiada Truskawkowo? ━━━━━━━━━━ʚ 🍓 ɞ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ʚ 🍓 ɞ━━━━━━━━━━ 💎 - Wiele rang 4fun oraz premium 🆘 - Kanał pomocy, łączysz się na poczekalnie i czekasz na administratora oraz
  6. 1 punkt
    Witam,zawitam dzisiaj ponownie. Monte...
  7. 1 punkt
    super!! na poprzedniej edycji fajnie się grało. na pewno zawitam dzisiaj ponownie 🙂
  8. 1 punkt

    Laptop do 2000

    Praktycznie nic lepszego nie dostaniesz, jest to dobry wybór. @XXrexonXX Ewentualnie trochę minimalnie ponad budżet Acer Swift 3 R3-4300U/8GB/256/W10 Srebrny 2099 zł Matryca FULL HD IPS, lepsze wykonanie aluminiowa obudowa, wydajniejszy procesor 4 rdzeniowy i podświetlana klawiatura. Bardzo dobre wyniki pracy na baterii. Ewentualnie z sporo wydajniejszym 6 rdzeniowym procesorem, ten sam model który podałeś HP 14s Ryzen 5-4500/8GB/512/Win10 IPS Ten drugi model HP jest powystawowy dostępny tylko w wybranych salonach.
  9. 1 punkt
    jak masz luckpermsy to w luckpermsach ustawiasz prefix (najlepiej przez konsolkę webową), do tego potrzebujesz https://www.spigotmc.org/resources/lpc-chat-formatter.68965/ (inaczej się nie wyświetli).
  10. 1 punkt

    Zamiana obudowy bez RGB

    Każda obudowa SPC ma odpowiednik non-RGB: SPC Regnum RG6V TG
  11. 1 punkt

    Nowy komputer.

    Sytuacja z cenami kart graficznych jest jaka jest i nie ma perspektyw by uległa poprawie, chwilowa i dodatkowo niewielka poprawa była w czasie wakacji. Na ten moment bez budżetu ok. 4000 zł nie ma co myśleć o kupnie komputera do gier.
  12. 1 punkt

    [S6E3] [x150-60%] agrOpol |17 Wrzesnia ? |

    heh bo Tukan lata +15 fo ale nawet nikt nie spytal skad to mam tylko znowu jazda z Bubblesem nikt nic nie powie tylko wszyscy knuja za plecami zapraszam na serwer wlasnie zaczelem gre i zobaczmy czy mam set fo czy jakies kozak itemy serwer jest w porzadku a jesli widzi ktos buga niech powie napisze to sie go usunie wtedy bd serwer bez bugow choc razcej Mu to jest bug dlatego gramy w te gre pozdrawiam i zapraszam
  13. 1 punkt
    tu nie ma ludzi
  14. 1 punkt
    GDYBY KTOŚ BYŁBY TAK MIŁY I UPNIE PLIKI I KLIENTA NA JAKIŚ DODATKOWY HOSTING, TO NIECH LINKI PODEŚLE MI NA PW!!! Ok długo obiecywane pliczki v2.1 są gotowe, wykryte bugi postaram się w trakcie poprawiać, usuwać. Może przejdźmy do pliczków. Jak wgrać pliczki na serwa Download Podoba się daj LUBIĘ TO Choć tak odwdzięcz mi się za całkiem darmowe pliki, nad którymi bardzo długo pracowałem.
×
Okienko zamknie się za 5 sekund...