Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje najbardziej lubianą zawartość od 21.03.2019 we wszystkich miejscach

  1. 10 punktów
    Aive

    Wielkanoc z MPCforum – konkurs 🐣

    Wielkanoc już niebawem – z tej okazji zaprosiliśmy na forum @Zajączek ? i razem przygotowaliśmy dla Was mały konkurs. Waszym zadaniem jest przygotowanie wielkanocnego tekstu w dowolnej formie z wykorzystaniem pewnych słów – szczegóły znajdziecie w zasadach poniżej. Dodatkowo każda osoba, która skomentuje w dniach 19.04 – 23.04 profil naszego Zajączka emotką ?, weźmie udział w losowaniu nagrody niespodzianki. Jak to zrobić? Wystarczy wejść na profil naszej maskotki świąt oraz napisać publiczną wiadomość na strumieniu. Po uzupełnieniu treści wystarczy kliknąć zatwierdź, a na profilu pojawi się wiadomość, która weźmie udział w losowaniu. Co ważne, każdy użytkownik może opublikować tylko jedną aktualizację, a publikowanie ich większych ilości może wiązać się z dyskwalifikacją. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oraz do wzięcia udziału. W razie pytań lub wątpliwości @Zajączek ? i ja służymy pomocą ;) Powodzenia! 1. Zgłoszenia konkursowe należy wysyłać za pośrednictwem prywatnej wiadomości do @Zajączek ?. 2. Czas trwania konkursu to 19.04 – 23.04. Zgłoszenia otrzymane po terminie nie będą brane pod uwagę. Wyniki zostaną opublikowane w temacie konkursowym do 25.04. 3. Nadesłane prace nie mogą łamać regulaminu forum oraz zawierać treści powszechnie uważanych za nieodpowiednie. 4. Obowiązuje całkowity zakaz plagiatowania. 5. Forma pracy jest dowolna – może to być opowieść, list, wierszyk – cokolwiek podpowie wyobraźnia. Ilość słów w tekście jest dowolna. 6. W pracy muszą zostać użyte słowa: forum, zajączek, pisanka, Wielkanoc. Prace, które nie będą zawierały podanych słów, zostaną zdyskwalifikowane. Autor najlepszego tekstu otrzyma kod PSC o wartości 50 zł, +1 poziom nagrody (lub MPC Champion w przypadku jej braku) oraz jednorazowo +30 polubień. Twórca tekstu, który zajmie drugie miejsce, może liczyć na kod PSC o wartości 20 zł, +1 poziom nagrody (lub MPC Champion w przypadku jej braku) oraz jednorazowo +20 polubień. Trzecie miejsce gwarantuje +1 poziom nagrody (lub MPC Champion w przypadku jej braku) oraz jednorazowo +10 polubień. Za grafiki serdecznie dziękujemy @Yaboku :)
  2. 10 punktów
    techse

    Kiedyś to było... 

    Kiedyś to było...
  3. 8 punktów
    Zajączek 🐰

    Witam ?

    Witam ?
  4. 8 punktów
    MPC News

    #8 Nadchodzi cenzura internetu?

    Witajcie forumowicze! Dzisiejsze wydanie jest już ósmą odsłoną dwutygodników przygotowywanych przez grupę MPC News. Na Waszą prośbę poruszyliśmy w nim temat „ACTA 2” i jego wpływu na dalsze działanie forum i innych serwisów umożliwiających wymianę treści pomiędzy użytkownikami. Mamy nadzieję, że artykuł o polskiej grze „Warsaw” również okaże się dla Was interesujący. Życzymy miłej lektury! Po ostatnim głosowaniu, w którym PE przyjął rozporządzenie ws. praw autorskich bez poprawek, w sieci ponownie została podjęta dyskusja o sensie istnienia tego dokumentu i jego wpływie na Internet, jaki jest nam dziś znany. Czy faktycznie jest aż tak źle i grozi nam cenzura w sieci? Teoretycznie — nie, praktycznie — ciężko powiedzieć. Należałoby jednak zacząć od przeanalizowania treści artykułu 13., który budzi zdecydowanie najwięcej kontrowersji. Wedle jego zapisów — największe serwisy zostaną obarczone obowiązkiem filtrowania treści pod kątem naruszenia praw autorskich jeszcze na etapie ich publikacji przez użytkownika. Zwolennicy tego rozwiązania podkreślają, że pomoże ono w walce z piractwem i rozpowszechnianiem nielegalnych materiałów. Przeciwnicy natomiast obawiają się prewencyjnej cenzury, którą korporacje będą stosowały, aby uchronić się przed ewentualnymi karami finansowymi. W jak bardzo rygorystyczny sposób będą stosowane ograniczenia? Na tym etapie możemy tylko gdybać, aczkolwiek pamiętajmy, że część dużych serwisów np. YouTube (Content ID) już stosuje podobne technologie i sprawdzają się one nieźle, aczkolwiek nie idealnie i faktycznie zdarza im się blokować materiały, które nie naruszają prawa (np. takie, w których fragment utworu przytoczono w celach parodii bądź krytyki). Ponadto nie zapominajmy, że artykuł 13. odnosi się tylko do firm, które spełniają następujące warunki: roczne obroty muszą przekraczać 10 mln euro, serwis musi osiągać wynik ponad 5 mln użytkowników odwiedzających miesięcznie, a firma musi znajdować się na rynku dłużej niż trzy lata — co oznacza, że wszystkie start-upy czy mniejsze strony nie będą zmuszone do stosowania takich samych procedur, jak giganci pokroju Facebooka, czy Google. Wyłączenie obejmie także wszelkie internetowe encyklopedie (np. Wikipedię), a także serwisy służące do prywatnego udostępniania plików (np. Dropbox, Google Drive). Czy grozi nam więc koniec memów i ulubionych filmów w sieci? Raczej nie, ale czekamy jeszcze na Wasze opinie w postach pod tematem. Do zespołu moderacyjnego po okresie próbnym dołączyła Issia. Studio Pixelated Milk wywołało niemałe zdziwienie zapowiedzią nowej taktycznej gry RPG — „Warsaw”. Od sympatycznej, inspirowanej japońską popkulturą produkcji „Regalia: Of Men and Monarchs”, przeskoczyli w poważną i ciężką tematykę Powstania Warszawskiego. Wielu próbowało już połączyć polską historię z grami wideo, jednakże do tej pory nie skończyło się to sukcesem. Warszawskie studio mierzy jednak wysoko i zdecydowało się zaryzykować. O wielkich ambicjach twórców świadczy też fakt, że najpierw zapowiedź gry pojawiła się na znanym zachodnim serwisie — Gamespot, a nie po cichu na małym stoisku na targach czy drogą informacji prasowych rozsyłanych do mediów. Już sama zapowiedź produkcji pokazuje, jaki klimat będzie panował w grze. Oprócz zwiastuna w sieci pojawił się też filmik z kilkunastu minut rozgrywki z wydarzenia PAX East 2019. W dwuwymiarowej, komiksowej produkcji „Warsaw” gracze wcielą się w uczestników Powstania Warszawskiego, przemierzających dawne ulice stolicy, wykonując przy tym zlecone im misje — na przykład szukanie surowców, czy pomoc dla oddziałów znajdujących się w niebezpieczeństwie. Podczas eksploatacji miasta napotkamy na różne wydarzenia. Sami autorzy gry, oprócz wymienionych, wyróżniają jeszcze dwie główne aktywności: zarządzanie składem w kryjówce oraz walki, od których zależeć będzie postęp fabuły. Mechanika produkcji jest mocno inspirowana „Darkest Dungeon”. W starciach liczą się specjalne umiejętności, wytrzymałość, pozycja na planszy i ilość amunicji. Dodatkowo dostępny jest zestaw broni, które faktycznie używane były w 1944 roku. Pixelated Milk postawiło też na mocno rozwiniętą warstwę fabularną. Główni bohaterowie nie będą „zbawicielami”. Będą zwykłymi ludźmi z własną historią i indywidualnym psychologicznym zarysem. Ponadto nie nastawiajcie się w „Warsaw” na wygraną — gra skończy się tak jak prawdziwe Powstanie Warszawskie. Produkcja pojawi się PC, PlayStation 4 oraz Nintendo Switch już pod koniec 2019 roku. A Wy? Staniecie razem z bohaterami „Warsaw” do walki z niemieckim okupantem? Na dziś to już wszystko — mamy nadzieję, że tematy, które poruszyliśmy, były interesujące. Jeśli jednak nie znaleźliście niczego dla siebie, dajcie nam znać w postach, postaramy się uwzględnić Wasze uwagi przy pracach nad kolejnym wydaniem. Sekcje "Konkurs" oraz "Pytania do Administracji" przechodzą obecnie metamorfozę i zobaczycie je ponownie już w następnym wydaniu. Do zobaczenia za dwa tygodnie! Szczególne podziękowania dla osób pracujących nad wydaniem. Autorzy tekstów - @Biter. Korekta - @N3ST0, @Verlikylos, @Issia Grafiki - @Yaboku Praca pod nadzorem - @Aive, @carbonx
  5. 7 punktów
  6. 7 punktów
    kwiatek

    #8 Nadchodzi cenzura internetu?

    Na tym starym IPB Lord Administrator pokonał andrzejt17 i sobie zresetował lajki. :)
  7. 7 punktów
    MPC News

    #7 Rewolucja na rynku gier!

    Witajcie forumowicze! W dzisiejszym wydaniu prezentujemy Wam oprawę graficzną, która będzie towarzyszyła również kolejnym projektom — dlatego mamy nadzieję, że podzielicie się z nami Waszymi opiniami i spostrzeżeniami, a tymczasem zapraszamy do lektury siódmego już dwutygodnika MPC News. Od kilku dni w branży gier mówi się tylko o jednym – nowym projekcie Google, który ma zrewolucjonizować rynek. Jednak czy Google Stadia mają w ogóle szanse zagrozić konsolom? Zanim odpowiemy na to pytanie, zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia, na czym w ogóle polega projekt. Stadia pozwolą nam na granie w 4K/60 fps na dowolnym urządzeniu z przeglądarką Google Chrome. Jakim cudem? System ten oparty będzie na streamingu, co oznacza, że wszystkie operacje będą wykonywane po stronie serwera. Technologia ta ma tylko jedną wadę — wymaga szybkiego i stabilnego połączenia internetowego, według wstępnych zapowiedzi do płynnej gry w rozdzielczości 4K w 60 fps wymagana będzie prędkość 30 Mb/s. Dużo? Jak na obecne standardy nie bowiem średnia prędkość internetu w Polsce to ponad 25 Mb/s, co wystarczy na korzystanie z Google Stadia w rozdzielczości Full HD. Wracając jednak do głównego pytania — czy nowa technologia zyska popularność wśród graczy i wyprze klasyczne konsole? Tak. Na pewno nie stanie się to z dnia na dzień, jednak w dłuższej perspektywie możemy być pewni, że zdobędzie dość duży udział w rynku. Dlaczego? Po pierwsze eliminuje ona problemy związane z: pobieraniem gry, jej aktualizacją czy synchronizacją postępów. Po drugie daje użytkownikowi możliwość gry na najwyższych możliwych ustawieniach bez żadnych kompromisów. Czy system nie ma więc żadnych wad? Prawie. Jedynym co może zagrozić rozwojowi platformy i jej popularyzacji na świecie będzie cena. W zależności od przyjętej przez Google strategii system ten może albo podbić rynek i zmieść konkurencje, albo skończyć jako niszowy projekt, z którego korzysta garstka użytkowników. Według wstępnych doniesień Stadia mogą opierać się na klasycznym modelu subskrypcji z opłatą miesięczną na poziomie 15-20 dolarów miesięcznie, co wydaje się bardzo atrakcyjną ceną — jednak na ostateczne potwierdzenie przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. A wy co o tym sądzicie? Do zespołu moderacyjnego po okresie próbnym dołączył dawidex335, natomiast sk8erace1 po kilku dniach na posadzie kidmoderatora opuścił grono moderacyjne. „Miłość, śmierć i roboty” — niebanalna serialowa antologia, o której z pewnością już słyszeliście. Każdy z 18 odcinków stworzony został praktycznie przez kogoś innego. Tym sposobem znajdziemy tu coś od Tima Millera (reżysera Deadpoola), Davida Finchera (twórcę „House of Cards” i „Mindhunter”), a także naszego polskiego studia Platige Image (odpowiedzialnego za short pt. „Rybia noc”). Z powodu wielu twórców, odcinki realizowane są w różny sposób. Przez to dostaliśmy zarówno klasyczną kreskę, jak i obrazy generowane komputerowo, które naprawdę zapierają dech w piersiach. „Miłość, śmierć i roboty” to więc uczta dla każdego, kto kocha animację i „nerdowską kulturę”. Sami twórcy twierdzą, że jest to wręcz „gatunkowa orgia”, która zadowoli fanów zarówno horrorów, zjawisk nadprzyrodzonych, fantasy, robotów, cyberpunku, jak i czarnego humoru i absurdu. Znajdziecie tu między innymi historię o jogurcie, który zawładnął światem oraz walkę Armii Czerwonej z diabelskimi siłami w starych lasach na Syberii. „Miłość, śmierć i roboty” to serial, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie. Czasem jest dosyć poważnie, czasem groteskowo, a nawet psychodelicznie. Zdecydowanym minusem antologii jest długość odcinków, które trwają średnio od 10 do 14 minut. Wielka szkoda, bo niektóre historie naprawdę można by przedłużyć, by lepiej poznać bohaterów, ich dalsze, ale i też poprzednie losy. Najbardziej chyba ubolewam nad odcinkiem opowiadającym krótką historią dziewczyny, biorącej udział w podziemnych walkach bestii — „Sonnie ma przewagę”. Epizod był zdecydowanie zbyt krótki i czuję ogromny niedosyt. Podobnie jest w przypadku odcinka „Mechy”. Opowiada on o rolnikach, którzy z pomocą swoich machin — mechów, muszą stawić czoła przybyszom z kosmosu. Tutaj bardzo brakuje mi jakichś wzmianek o przeszłości bohaterów. Jak znaleźli się w takiej sytuacji? Dlaczego atakują ich obcy? Mam więc nadzieję, że produkcja nie zakończy się tylko na jednym sezonie. „Miłość, śmierć i roboty” to dość zaskakujący serial, w którym twórcy proponują nam coś nowego. Nareszcie! Od dawna nie został nadany żaden ban za osiągnięcie 100 punktów ostrzeżeń. Czy nie uważacie, że tabela kar wymaga modyfikacji? Wiele działów (m.in.: TeamSpeak, Elektronika, Pogaduszki) na forum posiada dużą liczbę mało aktywnych subforów. Dlaczego nie zostają więc włączane do działu głównego? Czy nie sądzicie, że moduł blogów jest zbędnym dodatkiem, z którego i tak mało kto korzysta? W tym wydaniu wyjątkowo mamy dla Was tylko jedno pytanie. A osoba, która jako pierwsza nadeśle odpowiedź, otrzyma aż 8 punktów! Poprawne odpowiedzi kierujcie w wiadomości prywatnej do @MPC News. Jaki nick miała osoba, która podszywała się pod pracownika Gameforge i groziła MPCforum.pl w 2010 roku! W tym dwutygodniku to już wszystko, jak zawsze czekamy na Wasze opinie i sugestie. Mamy także nadzieję, że tematy, które poruszyliśmy były ciekawe i skłoniły Was do zapoznania się z całym wydaniem. Do zobaczenia za dwa tygodnie! Szczególne podziękowania dla osób pracujących nad wydaniem. Autorzy tekstów - @Biter. Korekta - @N3ST0, @Verlikylos Grafiki - @Yaboku Praca pod nadzorem - @Aive, @carbonx
  8. 6 punktów
    gethertv

    Usługi / Grafika / WWW - GetherTV

    Uwaga! Grafika za darmo oferta ograniczona! Witajcie moi kochani :) I'm Damian i wykonuje różne zlecenia takie jak: - Awatar - Banner - Prezentacje serwera - Strony www (itemshop itp.) - Logo Jeśli potrzebujesz jednej w powyżej z wymienionych usług, to napisz do mnie. Konta: mail: [email protected] discord: gethertv#9833 A tutaj przedstawiam demo moich prac/projektów: Darmowe: Premium:
  9. 6 punktów
    https://www.spigotmc.org
  10. 5 punktów
    sk8erace1

    Szukam pluginu na regulamin

    Oczywiście, że jest taka opcja, ale mało osób o tym wie.
  11. 5 punktów
  12. 5 punktów
    Cześć, od pewnego czasu tworzę panel hostingowy pod hosting, który zamierzam założyć - jest nim Gaming-Core autor loga: gethertv Strona na facebooku - https://www.facebook.com/Gaming-Corepl-394793371293206 Ogólny opis Gaming-Core jest darmowym hostingiem gier pozwalającym na tworzenie serwerów przez osoby, które nie mogą pozwolić sobie na płatny hosting. Obecnie obsługujemy tylko jedną grę - minecraft - jednak z czasem będziemy rozszerzali działanie na wiele innych gier, takich jak counter strike (każda wersja). Wszystkie usługi związane z serwerami są darmowe. Serwis zawiera wewnętrzne reklamy pozwalające na utrzymanie całego projektu. Panel Posiadamy autorski, rozbudowany panel do zarządzania serwerami. Obecnie jest w fazie wczesnych testów, jednak udostępniliśmy już kilka serwerów naszym potencjalnym użytkownikom. Posiadamy m.in. takie funkcje, jak instalator pluginów, oraz instalator całych paczek serwerowych (gotowy w 90%). W niedługim czasie powinien także pojawić się itemshop dla serwerów minecraft z możliwością wypłaty środków. Reklamy Zaakceptowane przez obsługę reklamy wyświetlają się cyklicznie co 15 minut w określym przez użytkownika czasie na serwerach naszych klientów. Reklamy są wyświetlane między wiadomościami graczy w wyróżniony sposób, oraz wkrótce będą pojawiały się także w okienku, żeby zwiększyć widoczność. Aby reklama została zaakceptowana, musi spełniać kryteria podane w regulaminie. Dlaczego warto zamówić u nas reklamę? Nasz serwis jest oblegany przez graczy, dzięki czemu reklamy mają duży zasięg. W panelu partnera znajdują się raporty - na jakich serwerach, dla ilu osób i jakim osobom została wyświetlona reklama. Czy projekt wypali? Nie wiem, ale i tak będę próbował go uruchomić i sprawdzić, czy taka koncepcja ma szansę przetrwać. Piszę go po godzinach dla samorozwoju. Co jest gotowe? - włączanie/wyłączanie serwera - tworzenie serwera - system logowania - pierwsza wersja panelu dla reklamodawców - nadawanie komunikatów z poziomu panelu admina (op, say itd) - działanie równoległe wielu serwerów - wysyłanie komend z poziomu panelu - instalator pluginów - obsługa ftp (60%) - itemshop (30%) - aktywacja i dezaktywacja serwerów - wyświetlanie reklam (obecnie tylko ręcznie) Uwaga! Każdy klient może poprosić o zainstalowanie naszego itemshopu i zarabiać na swoim serwerze! Tak samo jak sam serwer, itemshop jest w pełni darmowy i wspierany. Jeśli chciałbyś pomóc przy projekcie, np testując funkcjonalność panelu - zapraszam, przewidywane są nagrody w postaci pierwszeństwa otrzymania serwera w dniu startu projektu oraz serwer tymczasowy. Kontakt: wiadomość prywatna na forum. Zostań sponsorem Jeżeli chciałbyś wspomóc projekt, zapraszam do współpracy. W ramach nagrody przewidziane są reklamy na wszystkich serwerach. W ten sposób pomożesz nam przeprowadzić testy alpha. Email kontaktowy: [email protected] (uprzedzając pretensje - hosting działa na innej domenie, ta jest przekierowana na cba na potrzeby poczty)
  13. 5 punktów
    sk8erace1

    Szukam pluginu na regulamin

    Przeczytałeś treść tematu? Użytkownik oczekuje pluginu ba komendę /regulamin, jeżeli mnie oczy nie mylą to nie jest to samo co /rules z essentialsa.
  14. 5 punktów
    Musi to być ustawione w którymś commandblocku na mapie. Znajdź go i zmień wartość.
  15. 4 punkty
    sk8erace1

    Ban po zginieciu

    Cały config wklej w pastebina i podeślij link w poście, a poprzedni post edytuj.
  16. 4 punkty
    Skontaktuj się ze mną na priv, chętnie Ci pomogę.
  17. 4 punkty
    sk8erace1

    Szukam pluginu na regulamin

    W nazwie tematu masz napisane skrypt a w treści plugin. Czego chcesz? Od razu Ci mówię, że takiego pluginu ranczej nie ma.
  18. 4 punkty
    sk8erace1

    Ban po zginieciu

    Podaj resztę swoich pluginów, ale wydaje mi się, że to wina funnyguilds.
  19. 4 punkty
    Dekert

    Teravethia.eu [Easy/Medium]

    Prezentacja serwera: https://forum.teravethia.eu/index.php?/topic/23-prezentacja-teravethiaeu/ Strona główna: https://teravethia.eu/ Forum: http://forum.teravethia.eu/ Fanpage: https://www.facebook.com/Teravethia Start serwera: Piątek (12 kwiecień) godzina 19.00 ;) Administracja: Właściciel: BezLipy Technik: Venom - (Ja) Game Masterzy: Homes i Keyto Klient jak i rejestracja pojawi się jutro z rana ;)
  20. 4 punkty
    damianq20

    Szukam technika

    :O na takie ogloszenie czekałem latami, wkońcu będę miał okazje rozwinąć swoją pasję ,co ja piszę rozwinąć skrzydła ucząc sie nowych i pożytecznych rzeczy , bede mial okazje wspołpracy w doborowym zespole , pod kierownictwem i butem wykwalifikowanego Kierownictwa szefa międzynarodowego kierownictwa. bla bla bla ty z tym tak na serio , widziałem wiele ,wspolprace opierajaca sie na wyzysku i wywaleniu na zbity pysk , pluginy po 100PLN za nie całe 50 linijek kodu , setki ofert wspolpracy gdzie wielce laskawy zarzadca i wlasciciel serwera oferuje gory szmalu i zyski po czym nic z tego nie wychodzi , noo ale to kurcze napisz jaki chcesz plugin , to moze ktos go zrobi, bo ten temat to uwazam za zart :p
  21. 4 punkty
    Pewnego dnia do Jasia przychodzi jego tato. - Jasiu - mówi - myślę, że najwyższy czas, abym powiedział ci, skąd się biorą dzieci. - Nie chcę! - woła Jasiu - Bo znowu wszystko zepsujesz! - Jak to? - Ano tak: jak miałem 4 lata, to mi powiedziałeś, że nie ma Świętego Mikołaja. Jak miałem 6, to pozbawiłeś mnie złudzeń, co do Zająca Wielkanocnego. Potem okazało się, że Batman nie istnieje, a całkiem niedawno powiedziałeś, że nie ma na świecie żadnego czarodzieja. A teraz co? Powiesz mi, że tak naprawdę ludzie się wcale nie pie*dolą?!
  22. 4 punkty
    @Alexss jeżeli to prawda to owszem może zakończyć się pewien etap prywatnych serwerów aczkolwiek wątpię żeby wyłączyli to w sensie że nie da się odpalić gry czy klienta SWF. Tzn. Adobe kończy wsparcie podobnie jak Microsoft z Windows XP. Jeżeli tak się stanie to SFgame nie do końca się skończy ponieważ SF już stoi na nowym kliencie w Unity (WebGL) tylko czekac kiedy i HeroZero przerobia, a w edytorze/kreatorze SWF jest opcja przekopiowania projektu do JavaScript(Canvas) więc nie jest to aż tak straszne jakby miało się wydawać skończenie epoki SWF
  23. 4 punkty
    Exedrion

    Tamidia.pl *RE* [Hard]

    Nie polecam. Administrator to dziecko z problemami społecznymi.
  24. 4 punkty
    LoveTherapy

    #7 Rewolucja na rynku gier!

    Najlepsza gierka od Google to ten dinozaur, gdy neta wywali.
  25. 4 punkty
    Reveres

    Błąd ładowania

    Na forum jest opisane jak ten problem rozwiązać, niepotrzebnie spamujesz tematami.
  26. 3 punkty
    Cześć. W maju mam zamiar uruchomić projekt, który będzie miał za zadanie dostarczenie płatności online dla osób fizycznych (PSC, Przelewy online, PayPal, DirectBiling, SMSy). Chciałbym poznać Waszą opinię na temat tego co brakuje Wam u dotychczasowych operatorów lub co byście zmienili. Dodam, że profit dla klienta będzie wynosił w przypadku SMSów 51% lub 51.5% Z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.
  27. 3 punkty
    Tak dobrze rozbudowanej nie ma.
  28. 3 punkty
    itmaster

    BotHack v8 2019

    Witam! Jestem studentem 2go roku Informatyki i w ramach zajęć napisałem BotHack do gry Metin2. Program omija zabezpieczenie anty hackowe firmy Gameforge. Pozwala on na "zaprogramowanie" postaci w taki sposób, aby automatycznie szukała, biła oraz zbierała drop z metinów. Program pozwala na wybranie przedziału Metinów, które postać ma atakować. Nie obiecuję, że Hack będzie działał wiecznie, znając życie Gameforge jakoś zabezpieczy się przed tym typem Cheata. Póki co działa:) Zapraszam do testów. W załączniku paczka .zip, po rozpakowaniu instrukcja instalacji i korzystania z cheata znajduję się w pliku "readme". Hasło do paczki zip: bh2019 PS. Niektóre programy antywirusowe blokują działanie cheata, zaleca się wyłączenie antywirusa na czas działania programu. Pozdrawiam ITmaster BotHack_v8_2019.rar
  29. 3 punkty
    Lujekk

    Nastolatki uprawiające seks

    Nastolatki uprawiające seks
  30. 3 punkty
    Mógłbyś wprowadzić system rozwijania postaci.
  31. 3 punkty
    Sneakysu

    Winter has come 

    Winter has come
  32. 3 punkty
    _Cycu_

    Multihack by Cycu

    Download Skan Cycu_27.dll i Cycu_22.dll Wypakowujecie, gdzie tylko chcecie i wstrzykujecie do metina dowolnym iniektorem. Piszcie propozycje co zmienić lub dodać. /info = informacje na czacie
  33. 3 punkty
    sk8erace1

    ASkyBlock- to nie są tylko wyspy

    Plugin ASkyBlock jest przeznaczony na serwery typu SkyBlock. Został on stworzony przez doświadczonego programistę Javy i w ostatnim czasie została wydana wersja ukończona w 100%. Plugin wspiera wersję od 1.7.10 do 1.12.2. Posiada wiele innowacyjnych funkcji, które postaram się przedstawić, np. ranking wysp, minishop w gui, warpy i drużyny. Na zachętę dodam, że używa go większość serwerów i jest łatwy w obsłudze. 1. Pobieramy plugin ASkyBlock [LINK]. 2. Pobieramy plugin Vault [KLIK]. 3. Wklejamy pliki .jar do folderu plugins. 4. Zatrzymujemy serwer. 5. Włączamy serwer. (Uwaga: jeżeli edytujesz pliki w pluginie, to tylko przy wyłączonym serwerze) Zapewne wielu z Was chciałoby stworzyć swoją oryginalną startową wyspę. No, bo przecież gdy ktoś pojawia się na zwykłym latającym prostokącie z drzewem i skrzynką, to może się zdenerwować. Na szczęście mamy możliwość zrobienie wyspy taką jak chcemy. Jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia. Cała praca potrwa około 10 minut. Do dzieła: 1. Pobieramy plugin WorldEdit [KLIK]. 2. Tworzymy nową wyspę. 3. Ulepszamy naszą wyspę. 4. Tam, gdzie chcemy aby gracze się spawnowali stawiamy bedrock (pod najniższym blokiem, bo i tak pojawimy się na powierzchni) 5. Stawiamy pustą tabliczkę. 6. Stawiamy pustą skrzynkę. 7. Zaznaczamy całą wyspę za pomocą drewnianej siekierki. 8. Wpisujemy komendę //copy. 9. Wpisujemy komendę //schematic save island. 10, Wyłączamy serwer. 11. Z folderu /plugins/worldedit/schematics kopiujemy plik island.schematic. 12. Wklejamy plik do folderu plugins/askyblock/schematic. 13. Staremu plikowi island.schematic zmieniamy nazwę na old.schematic. 14. Włączamy serwer. Świetnie! Stworzyliśmy naszą startową wyspę, ale czy to wszystko? Ta startowa krowa jest na wszystkich innych serwerach, chcemy czegoś innego. A ta skrzynka? Te przedmioty znam już na pamięć, dodamy coś nowego. Zaczniemy od zwierzątka: 1. Wyłączamy serwer. 2. Szukamy w pliku config.yml linijek: # Default island companion. Set schematic-specific companions in the schematicsection # Recommended are: COW, PIG, SHEEP, CHICKEN, VILLAGER, HORSE, IRON_GOLEM, OCELOT, # RABBIT, WOLF, LLAMA or NOTHING. Default is COW. companion: COW 3. Zmieniamy "cow" na nazwę zwierzęcia, które chcemy aby się pojawiało. (uwaga: nazwa musi być po angielsku. Spis dozwolonych masz w drugiej linijce kodu) 4. Włączamy serwer. Fajny widok, co? Teraz przechodzimy do startowej skrzyni: 1. Wyłączamy serwer. 2. Szukamy w pliku config.yml linijek: # Items that will be in the chest when the player starts an island # Must be in Bukkit Materials format. Format is <Material>:<Qty> # or <Material>:<Data>:<Qty> # Use <Data> to set the durability of a item or to select sub-items/colors. # # Spawn Eggs must be defined by name, e.g., MONSTER_EGG:PIG # # The format for POTIONS is as follows: # # Format POTION:NAME:<LEVEL>:<EXTENDED>:<SPLASH/LINGER>:QTY # LEVEL, EXTENDED, SPLASH, LINGER are optional. # LEVEL is a number, 1 or 2 # LINGER is for V1.9 servers and later # Examples: # POTION:STRENGTH:1:EXTENDED:SPLASH:1 # POTION:INSTANT_DAMAGE:2::LINGER:2 # POTION:JUMP:2:::1 # POTION:WEAKNESS::::1 - any weakness potion # # Valid potion names are: # WATER, REGEN, SPEED, FIRE_RESISTANCE, POISON, INSTANT_HEAL, NIGHT_VISION, WEAKNESS, # STRENGTH, SLOWNESS, JUMP, INSTANT_DAMAGE, WATER_BREATHING, INVISIBILITY # For V1.9 these are also available: # LUCK, MUNDANE, THICK, AWKWARD # # Check console for errors and guidance after reloading configuration # Schematics can override this - see schematicsection chestItems: 'ICE:2 MELON:1 TORCH:2 BONE:1 LAVA_BUCKET:1 PUMPKIN_SEEDS:1 SUGAR_CANE:1 RED_MUSHROOM:1 BROWN_MUSHROOM:1 CACTUS:1 BREAD:1 WHEAT:1 LEATHER_BOOTS:1 LEATHER_HELMET:1 LEATHER_CHESTPLATE:1 LEATHER_LEGGINGS:1' 3. Linijka chestItems: '' odpowiada za przedmioty znajdujące się w skrzynce. 4. Między '' są wymienione itemy. Możemy je usunąć i wpisać własne. 5. Wzór powinien być taki: 'nazwa:ilość nazwa:ilość' np. 'DIAMOND:3 GOLD_ORE:1'. 6. Przy dodawaniu mikstur powinieneś zachować wzór: 'POTION:NAZWA:LEVEL:EXTENDED:DŁUGOŚĆ:ILOŚĆ' np. 'POTION:STRENGHT:1:EXTENDED:SPLASH:1'. 7. Włączamy serwer. Przykładowe wyspy: Kolejną niesamowitą funkcją są wyzwania. Wszystko jest stworzone w gui i mamy możliwość tworzenia, usuwania oraz zmieniania ustawień w pliku challenges.yml. Wszystko jest dosyć proste. Dodatkowo mamy funkcję rozdziałów, tzn. że, aby zacząć zadanie z rozdziału x trzeba ukończyć wszystkie zadania z rozdziału y. Komendy, które nam pomogą: /challenges - wyświetla gui zadań. /challenges complete <nazwa> - ukańcza dane zadanie. /asadmin completechallenge <nick> <nazwa> - ukańcza podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetchallenge <nick> <nazwa> - resetuje podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetallchallenges <nick> - resetuje podanemu graczowi wszystkie wyzwania. /asadmin challenges info <nick> - wyświetla informacje o wyzwaniach danego gracza. Wielkim plusem jest to, że po wykonaniu zadania jego ikona zmienia wygląd na magiczną. Te książki, które widzicie, to rozdziały o których wspomniałem wcześniej. Dobra, znacie już komendy i wiecie jak to wygląda, ale nadal nie macie pojęcia jak tworzyć takie wyzwanie? Już wyjaśniam: 1. Zatrzymaj serwer. 2. Otwórz plik challenges.yml w folderze plugins/askyblock/. 3. Stwórz zadanie według tego schematu: dyemaker: //Nazwa zadania friendlyname: 'Dye Maker' //Nazwa wyświetlana w gui description: 'Craft 32 cactus green dyes' //Opis zadania wyświetlany w gui icon: INK_SACK:2 //Przedmiot wyświetlany jako ikona zadania w gui level: 'Novice' //Rozdział do którego należy zadanie type: inventory //Rodzaj zadania requiredItems: 'INK_SACK:2:32' //Wymagany przedmiot do ukończenia zadania takeItems: true //Ustawienie czy serwer ma zabierać itemy itemReward: 'SAPLING:0:2 SAPLING:1:2 SAPLING:2:2 SAPLING:3:2' //Nagroda rzeczowa rewardText: '2 oak, 2 birch, 2 jungle and 2 spruce saplings' //Tekst wyświetlany po ukończeniu zadania moneyReward: 10 //Nagroda pieniężna expReward: 30 //Nagroda w postaci expa permissionReward: '' //Nagroda w postaci uprawnienia repeatable: true //Czy zadanie można powtarzać repeatItemReward: 'SAPLING:0:1 SAPLING:1:1 SAPLING:2:1 SAPLING:3:1 SAPLING:4:1 SAPLING:5:1' //Wymagane przedmioty do wykonania zadania po raz kolejny repeatRewardText: '1 of each kind of sapling' //Nagroda rzeczowa po następnym wykonaniu zadania repeatMoneyReward: 5 //Nagroda pieniężną po następnym wykonaniu zadania repeatExpReward: 10 //Nagroda w postaci expa po następnym wykonaniu zadania # Max times limits how many times a challenge can be done. Comment out to make unlimited maxtimes: 100 //Ile razy można powtórzyć zadanie 4. Jeżeli nie chcesz aby zadanie się powtarzało to ustaw repeatable na false i usuń dalsze linijki. 5. Włącz serwer. Zadania już mamy ogarnięte, ale co z rozdziałami? Wiemy, że każde wyzwanie możemy dopasować do rozdziału. Postaram się wam przedstawić możliwości tej funkcji. Za ukończenie rozdziału możemy dostać różne nagrody, nawet polecenie wykonane przez konsolę. Do dzieła: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik challenges.yml w folderze plugins/askyblock. 3. Znajdź linijkę: # Challenge levels - list as many as you like. If a challenge's level is '' it can # be done anytime. You cannot name a challenge the same as a level. levels: 'Novice Competent Expert Advanced Elite' 6. Wypisz swoje rozdziały, od najłatwiejsze do najtrudniejszego. 7. Każdy rozdział stwórz w ten sposób: Competent: //Nazwa zadania message: 'Congratulations - you unlocked the &9Competent level!' //Wiadomość wysyłana po osiągnięciu levelu rewardDesc: 'A diamond!' //Opis nagrody itemReward: 'DIAMOND:1' //Nagroda rzeczowa moneyReward: 100 //Nagroda pieniężna expReward: 100 //Nagroda w postaci expa permissionReward: '' //Nagroda w postaci uprawnienia commands: //Komendy wykonywane po ukończeniu levelu #- kit tools [player] #- some other command Kolejny symbol SkyBlocka to właśnie minisklep. Jak to działa w tym pluginie? Już wyjaśniam. Po wpisaniu komendy /island ms wyświetla nam się sympatyczny sklepik w gui. Możemy go dostosować pod swoje potrzeby: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik minishop.yml w folderze /plugins/askyblock. 3. Znajdź te linijki: items: item1: material: LAVA_BUCKET quantity: 1 price: 100 item2: material: DIRT quantity: 1 price: 100 sellprice: 10 # You can add a user-friendly description to the item if you like # Use & for color codes. item3: material: IRON_INGOT quantity: 3 price: 100 sellprice: 30 description: '&bIron bars' item4: material: GRASS quantity: 1 price: 150 item5: material: DIAMOND quantity: 1 price: 200 One właśnie tworzą nasze gui. Aby dodać nowy przedmiot należy postępować według wzoru. W przypadku zwykłych przedmiotów: item5: //Numer przedmiotu material: DIAMOND //Nazwa po angielsku quantity: 1 //Ilość price: 200 //Cena W przypadku mikstur: item6: //Numer przedmiotu material: POTION //Nazwa po angielsku (przy miksturze piszemy tylko POTION) quantity: 1 //Ilość extra: WATER_BREATHING //Efekt description: Potion of water breathing //Opis przedmiotu price: 50 //Cena W przypadku jaka spawnującego: item7: //Numer przedmiotu material: MONSTER_EGG //Nazwa (w przypadku jajek wpisujemy zawsze MONSTER_EGG) quantity: 1 //Ilość extra: PIG //Nazwa zwierzęcia price: 300 //Cena description: A pig //Opis przedmiotu Na koniec zostawiłem wisienkę, możliwość sprzedawania. Podejrzewam, że większość wie iż PPM służy do sprzedawania, a LPM do kupowania. Zabieramy się do roboty: allowselling: false Zmieniamy na: allowselling: true Teraz wystarczy dodać cenę sprzedaży: item2: material: DIRT quantity: 1 price: 100 sellprice: 10 //Cena sprzedaży Panel kontrolny to ładne i proste w obsłudze menu wyspy dla gracza. Wpisując komendę /island cp pojawia się menu. Będzie ono wyglądało tak jak ustalimy. Let's do it: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik controlpanel.yml w folderze /plugins/askyblock. 3. Aby dodać lub zmienić wygląd postępujemy według wzoru: 0: //Numer przedmiotu (zaczynamy liczyć od zera) material: GRASS //Nazwa przedmiotu po angielsku description: 'Go to your island' //Opis command: '[island] go' //Komenda wykonywana przez gracza nextsection: '' Czy wszystkie wyspy muszą być na tym samym biomie? Otóż nie. Możemy łatwo zmieniać biom w panelu, ale tam jest wszystko po angielsku. Łatwo to zmienić: 1. Wyłącz serwer. 2. Otwórz plik config.yml w folderze /plugins/askyblock. 3. Szukamy linijki: biomes: 4. Jak zapewne zauważyliście po dwukropku jest spis wszystkich biomów z panelu. Co znaczą te linijki: HELL: //Nazwa biomu (pod żadnym pozorem nie zmieniamy) icon: LAVA_BUCKET //Ikona przedmiotu cost: 1000 //Koszt użycia permission: askyblock.biomes.hell //Wymagane uprawnienie friendlyname: "&cNether" //Nazwa przedmiotu w gui description: "&eWarning - all water,|&esnow and ice will|&ebe removed." //Opis przedmiotu w gui Jeżeli chcesz, aby biom był za darmo, to po prostu usuń linijkę cost. Spis poleceń gracza: /island - tworzy nową wyspę, gdy już mamy wyspę to nas na nią teleportuje. /island help - spis komend. /island go - teleportuje na wyspę. /island biomes - otwiera menu biomów. /island cp - otwiera panel kontrolny. /island expel - usuwa gości z wyspy. /island reset - resetuje naszą wyspę. /island lang - zmienia język pluginu (niezalecane). /island level - pokazuje poziom Twojej wyspy. /island level <gracz> - pokazuje poziom wyspy danego gracza. /island lock - blokuje teleportacje innych graczy na wyspę. /island minishop - otwiera mini sklep w gui. /island sethome - ustawia dom. /island home - teleportuje domu. /island settings - pokazuje ustawienia wyspy. /island warps - pokazuje listę warpów. /island warp <warp> - teleportuje do danego warpu. /island invite <gracz> - zaprasza danego gracza do wyspy. /island accept - akceptuje zaproszenie do wyspy. /island reject - odrzuca zaproszenie do wyspy. /island team - wyświetla informacje o drużynie. /island leave - opuszcza drużynę. /island kick <gracz> - wyrzuca danego gracza z drużyny. /island makeleader- zmienia lidera grupy. /challenges - pokazuje menu wyzwań. Spis poleceń administratora: /asadmin reload - przeładowywuje plugin. /asadmin delete <gracz> - usuwa wyspę danego gracza. /asadmin completechallenge <nick> <nazwa> - ukańcza podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetchallenge <nick> <nazwa> - resetuje podanemu graczowi dane wyzwanie. /asadmin resetallchallenges <nick> - resetuje podanemu graczowi wszystkie wyzwania. /asadmin challenges info <nick> - wyświetla informacje o wyzwaniach danego gracza. /asadmin purge <liczba> - usunięcie wszystkich wysp z brakiem aktywności od miesiąca. /asadmin info <gracz> - wyświetla informacje na temat gracza. /asadmin topten - generuje top 10 wysp, jeżeli nie zrobiono tego wcześniej. /asadmin untegister - usuwa gracza z wyspy. /asadmin setbiome <gracz> <biom> - zmienia biom wyspy danemu graczowi. /asadmin clearreset <gracz> - odnawia możliwość resetowania wyspy danemu graczowi. /asadmin team kick <gracz> - usuwa gracza z drużyny. /asadmin team join <gracz> <lider> - dodaje gracza do drużyny lidera. /asadmin tp <gracz> - teleportuje na wyspę danego gracza. Do dodania: - uprawnienia - warpy - wyjaśnienie linijek w configu
  34. 3 punkty
    ZwykłyK

    [Easy] CrazySF

    Chciałbym zaprosić was na serwer Ultra Easy CrazySf. Jest to reaktywacja starego projektu z 2015 roku :) Na ten moment otwieram dla was serwer Ultra Easy na Nowej Wersji, w późniejszym czasie możecie spodziewać się bardziej dopracowanego serwera. Adres: Crazysf.7m.pl Grzybki: 20000
  35. 3 punkty
    MozYYY

    Hero Zero - Zadania nadzwyczajne

    Dajcie w końcu spokój @Reveres'owi macie jakiś problem to możecie napisać temat będzie chciał/miał czas pomoże Wam ale On też ma swoje życie i nie może wszystkiego za Was robić bo Wy nie umiecie no błagam to nie jest jego obowiązek. Poza tym 7h temu napisał pod innym tematem że ma teraz inne sprawy na głowie...
  36. 3 punkty
    Wprowadziliśmy automatyczne wpłaty. Kolejnym krokiem będą automatyczne wypłaty. A zresztą... Będę starał się informować na bieżąco o nowościach :)
  37. 3 punkty
    sk8erace1

    Propozycję dotyczące serwera

    Wszystko zależy od tego na co kładziesz nacisk przy tworzeniu serwera. Proponuję Ci stworzyć serwer hardcore, ponieważ takiego na scenie polskiej społeczności minecraft trzeba szukać ze świecą. Oczywiście chodzi mi o oryginalny i dobrze przygotowamy serwer.
  38. 3 punkty
    Vestan

    Kbot (KasteriaBot)

    Cześć. Mam dla was prostego Bota do Kasterii. Na razie nie ma zbyt wielu funkcji, ale mam zamiar rozwijać projekt. Screen: https://imgur.com/a/IkUS1za Na dzień dzisiejszy jego funkcje to: -Manatrainer/runemaker, -antyidle, -auto food eater Jak wspomniałem wyżej projekt będzie rozwijany. Następnym celem jest healer i alarmy. Śmiało piszcie pomysły na nowe funkcjonalności, w miarę możliwości i skilla postaram się je wdrożyć! Dwa słowa o mnie: Aktualnie studiuję informatykę, uczę się programowania. Ten projekt to dla mnie mały challenge. Docelowo chciałbym napisać cavebota i targeting (ua! ambitrnie). Ale nie wiem jak to wyjdzie ;). Możliwe, że pod koniec edycji udostępnie kod źródłowy (jeśli będą zainteresowani). Download: https://megawrzuta.pl/download/e714e097083aaa1d96ac9aede21f6206.html Skan: https://www.virustotal.com/#/file/8de4c4371fed79bdecee07a042ff2f35a7aa71999d41d05c9498ccfa6f90721a/detection
  39. 3 punkty
    Revayerq

    PandoraMT2 [Easy/Medium]

    Jak ogarną boty to dłuuugo minie zanim się będzie oplacało (stabilizacja rynku, którego tutaj nie ma bo pewnie ceny to są w biliardach biliardów Yong (y tzn. Yang).
  40. 3 punkty
    .fufu

    [S6E3][x30] GreatMuOnline

    Dobrze, że dodałeś Zastanawiamy, bo prawię bym uwierzył xDDD No cóż, w końcu jakiś mały exp co troszeczkę mnie zdziwiło tyle, że prawda jest taka, że MU ma coraz mniej graczy, zwłaszcza na sezonach <9. Jak dobrze pójdzie to będzie ponad 100 online i z każdym dniem niestety odchodzi po kilka osób. Ale próbować warto, więc GL. Co do samej publikacji czy tam serwera : Serio ? chaos ? Przecież idzie wylewu dostać, czekasz te 24 godziny, żeby ubić sobie Erohima, nie Erohrima xD i wypada Ci z niego chaos, no fckin wai! Bossy tak jak przedmówcy, zdecydowanie częściej, na takim expie warto, bo siedzenie na jednym i tym samym spocie cały dzień nie jest jakąś wielką atrakcją. Btw. Co z tych gold i silver skrzyneczek, że tak często ten Key z bossów pada ? Imo. Dynamic przy low jest mega lepszy, bo po którymś resie, na dobrym spocie, przy jeszcze jakimś booscie z wcześniej już wspomnianego xShopu, te resy będą leciały za szybko. Tu to już w ogóle Was poniosło, nawet nie ma tyle postaci. Myślę, że 6-8 max. Czasami faktycznie tego jednego, dwóch slotów w tym party brakowało. Ale jakieś dzikie party po 10 os ? Co do eventów, może już pora zrobić jakiegoś własnego NPC'ta ? Z jakimiś Questami typu zabij x potwórków [ Po kilka rodzajów w jednym quescie ], Znajdź item itd. W nagrodę Jakieś boxy, piórka, kamienie, exp dobry itd. Chociaż z tym ostatnim problem bo zazwyczaj dostajemy max tyle ile nam brakuje do levela. Fajnie by było to ominąć by dostawać np. 2-3 levele pod rząd z jednego questa. Wydaje mi się, że warto by o czymś takim pomyśleć, by server faktycznie odróżniał się czymś więcej niż tylko nazwą ;P No i jako ostatnie, jakieś info o PvP ? Nie widziałem nic, a wydaje mi się że to dosyć ważna kwestia przy takim expie :D A jak wiemy, u Was z tym PvP bywało śmiesznie :P A no i S6 :> Zawsze się znajdzie ktoś, co będzie miał coś, co ominie Wasze zabezpieczenia, więc warto by na to zwrócić uwagę.
  41. 3 punkty
    MozYYY

    Projekt HeroZ dostępny za darmo

    Coś mi się wydaję że to pytanie powinno być kierowane do @Lujekk bo @Reveres nie dodawał tego do swoich plików. @Reveres Wspominał że będzie poprawiał pliki w wolnym czasie raczej jakby chciał to już w jego plikach były by opcje towarzyszy i zadań nadzwyczajnych.
  42. 3 punkty
    Zaraz, zaraz czemu ten serwer był "fajny" moim zdaniem był nie grywalny poklikać to można sobie było na betach u @Reveres'a ale jeśli @Lujekk chce żeby siedzieli tam gracze to zrobił świetny krok w tą stronę nie widzę lepszego rozwiązania w tej sytuację. Jaki sens jest w postawieniu serwera na którym ktoś się uprze i w tydzień wbije max lvl albo jakiś z wyższych i nowa osoba która dopiero wbije na serwer nie będzie widziała sensu dalszej gry. Serwer po 2 tygodniach byłby martwy.
  43. 3 punkty
    No jakoś jak wbijałem wieczorami to nie przekraczało 20 online. Serwerów z 100k + oponek znajdziesz całą masę w necie.
  44. 3 punkty
    Będę rozwijał ten serwer. Copy paste nie mają nawet towarzyszy czy działających zadań nadzwyczajnych.
  45. 3 punkty
    Wolę mieć bardziej dopracowany serwer na starej wersji niż serwer na nowej wersji bez połowy nowych rzeczy. Pisz w swoim języku ponieważ piszesz takie głupoty, że aż mnie oczy bolą.
  46. 3 punkty
    No i nareszcie skończone, ręczna robota od podstaw
  47. 3 punkty
    damianq20

    #7 Rewolucja na rynku gier!

    tak sobie wlazlem tutaj poczytac co ciekawego piszecie. nie bede ukrywal zlapalem sie na chwytliwy temat godzien gazety fakt , chociaż nieee do nich to jeszcze sporo tutaj brakuje... ogolnie nic tu ciekawego nie ma , a pisze tutaj tylko z powodu tego "konkursu" , lepszy taki niż pseudo konkurs który jest w rzeczywistości losowaniem. na mpc bylo , pewnie jest i bedzie masa tego typu "konkursów" , a o to co jest glupie : - w 2010 to te forum nie bylo tym forum co jest teraz , chyba , zresztą sam nie wiem kiedy to sie zmienilo , bo gdy sie rejestrowalem forum mialo zupelnie inna nazwe, i taki pozew o ile byl nie wywar na nikim zadnego wrazenia baaa byl by calkiem na miejscu (o ile forum dalej nazywalo sie cheats...) - brak zadnych trafien dla frazy w wyszukiwarce "Gameforge" < z okresu 2009-2011 - pytanie tak prymitywne ze az boli , odwolujace sie do PAMIECI bo nie widze innego sensownego sposobu odszukania takich informacji nie widze, wiec szanse maja tylko zainteresowani tym tematem prawie 8 lat temu... - jaki zwykly uzytkownik przejmowal by sie jakims tam pozwem na jakies tam forum ? i pamietal co sie dzialo tak dawno temu ? "konkurs na miarę naszych możliwości" < choć troche taka loteria paragonowa
  48. 3 punkty
    Brojacz

    Brojacz - Usługi Mapperskie

    Witam, od 2 lat zajmuję się z zainteresowania , oraz wszelkiej wyobraźni, nad własną twórczością nowych map, czy też nad odświeżeniem map klasycznych do stanu znacznie lepszego. -Bardzo staranną, oraz dopracowaną mapę. -Dysponuję bardzo dużą zawartością wszelkich Obiektów,budynków,mostów,drzew,krzaków,tekstur,skyboxów. -Poświęcam bardzo dużo czasu na dopasowanie odpowiednich tekstur do mapy. -Poświęcam bardzo dużo czasu na rozmieszczenie, dopasowanie poszczególnych obiektów / budynków / drzew / mostów itd itp.. do otoczenia. -Mapę wykonaną najwyżej klasy twojego zadowolenia. -Posiadam również, bardzo dużą ilość "Npc'tow" które mogę na zlecenie dodać do mapy, lub podmienić, dodatkowo ustawiam ich kierunek stania, oraz pozycję stałą na mapie. -Po udostępnieniu mapy dla zleceniodawcy , oferuję możliwe darmowe poprawki mapy, max 2 dni odbieram informację poprawek potem już mapa jest całkowicie do twojej dyspozycji, a wszelkie zmiany po dwóch dniach będą dodatkowo osobno naliczane. ( Informuję o tym ponieważ, są przypadki ludzi kiedy po 3 tygodniach piszą że chcą coś inaczej... ) -Mapa przeze mnie nie jest zrobiona tylko by zarobić... nie wypuszczam coś do rąk co jest nie dopracowane lub prezentuje się na bardzo średnim poziomie, przy mapach pracuję już ponad 2 lata, przy nie jednej mapie spędziłem 100 godzin, co pozwoliło mi na uzyskanie odpowiedniego doświadczenia, oraz dopracowania. Na rynku istnieją maperzy którzy zarobią swoje "pięć groszy" i przyjmują next masowe zlecenie, ja takim typem mappera nie jestem i wypuszczam na rynek tylko mega dopracowane mapy, sam z doświadczenia wiem że by móc zrobić dobrą mapę jest wymagane do tego dużo czasu, wyobraźni, umiejętności oraz poświęcenia dlatego w "Cenniku" nawiązuję do tego że nie jestem typowym mapperem który wykonuję mapę byle jaką, przyjmuję 200zł i następny... przyjmuję tylko i wyłącznie konkretne zlecenia na bardzo dobre mapy. Chyba że ktoś oczekuję to co od większości mapperów czyli po prostu wykonanie zwykłej mapy, która wygląda jak każda inna i nie robi efekt WOW. -Na kiedy wykonuję mapę ? Kwestia tego na kiedy chcesz, aczkolwiek na pewno nie wykonam mapy w 2-3 dni, ponieważ takich zleceń jak wspomniałem nie przyjmuję. -Cenne ustalam osobiście ze zleceniodawcą, nie przyjmuję zleceń byle jakich, które mają prezentować się na poziomie standard, robię tylko i wyłącznie mapę dopracowaną, oraz czasochłonną tak by na końcowym etapie tworzyła effekt WOW a nie standard czyli kilka drzew , tekstura zmieniona , dziękuje i dobranoc... ja poświęcam uwagę nad każdym fragmentem mapy, oraz rozmieszczanym obiektem itd itp.. więc cenie swoją pracę i wykonuję ją w taki sposób by gracze jak i sam zleceniodawca stwierdził że jest to mapa godna uwagi a nie byle mapa wykonana pod szybki hajs. -Twórczość mapy / edycję mapy wykonuję tylko i wyłącznie na poziomie mega dopracowanym, więc jeśli szukasz mapy wykonanej na bardzo wysokim poziomie to dobrze trafiłeś. -Poniżej przedstawiam przykładowe, odświeżone miasto Shinsoo m1 ( Zdjęcia nad to zdjęcie w tym samym miejscu z tym że w starej wersji, a zdjęcie pod to również w tym samym miejscu z tym że w odświeżonej wersji przeze mnie) . Gadu Gadu : 67098291 Lub poprzez PW na mpc forum. Ewentualnie facebook, którego podam również na PW lub na gg.
  49. 3 punkty
    Alexss

    Błąd ładowania

    + Wszyscy wiemy, że bodajże tylko pliki hero zero, na których da się normalnie pograć są od @Reveres oraz @GILUxDILU opublikowane dla wszystkich. Pan AggeloSF tylko umie się pod nimi podpisać jak zawsze :-)
  50. 3 punkty
    Dodałem podstawkę lig.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...