Skocz do zawartości

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje najbardziej lubianą zawartość 20.04.2019 we wszystkich miejscach

  1. 1 punkt
    Greell

    Iveya s2 [Medium/Easy]

    Osobiście gram od kilku dni.. I chyba marnuje czas... Daleko temu serverowi do easy to na pewno. % pomyslnego przeczytania kamienia duchowego wynosi jakies 10% z radą pustelnika... Wbicie średnich powyżej 50 w broni do expa graniczy z cudem.. Miasta wygladaja ciekawie, aczkolwiek mapa jest strasznie niedopracowana. Blokuje sie postac na 2 milimetrowym pagórku. Nie ma przejscia trzeba zasuwac naokoło. NA dungeonach to samo... Blokuje sie postac w miejscach, w ktorych nie powinna... A skoro mowa o dungeonach to to temat rzeka... Sowi Dungeon... Toż to śmiech na sali.. Żeby zadać dmg mobowi musi byc omdlony. Wspomne tylko, ze jak zbierze sie wieksza grupa sów to nie ma szans na przezycie. I jest masa innych rzeczy, ktore są po prostu niedopracowane czy tez zle zrobione... No i na koniec! Server nastawiony przede wszystkim na wlasny zarobek. W offline shopach mozna wystawiac przedmioty za IS. Wiec 90% sklepow to robi. zeby cos kupic, trzeba zakupic sm inaczej albo żmudne dropienie choćby broni na 75 lvl, który dropi jaky chcial a nie mógł... albo granie na podstawowym eq do znudzenia.
  2. 1 punkt
    Nie polecam tego serwera nikomu kto aspiruje tam do topki. Otóż regulamin woma jasno głosił, że handlowanie przedmiotami w grze za realne pieniądze jest nagradzane ostrzeżeniem a później banem permanentnym. Z reguły był on przestrzegany, do czasu pojawienia się tureckiego gracza (BvS, znany również pod pseudonimami Bv$/Bv€), który ładował chore pieniądze w itemshop. Koleś w 6 miesięcy gry osiągnął tyle, co 2 letni stażem gracze s1 (on był z s2) Po fuzji serwerów szybko zdobył najlepszy ekwipunek na serwerze, mimo że rzadko kiedy ktokolwiek widział go przy zarabianiu pieniędzy xD Każdy głupi wiedział, że kupuje przedmioty i wykupił między innymi top 1 branse wymixowaną przez naszego serdecznego rodaka. Administracja zbanowała multum graczy handlujących yangami/itemami ale on jeden był nietykalny, bo pakował kupę kasy w is i szkoda im było go banować. Mimo tego, że gracze awanturowali się na forum a nawet chcieli żeby administracja zniosła ten punkt o handlu z regulaminu, to Ci dalej robili swoje i oszczędzali ich złotego baranka XD Ot taka historyjka, jak 3/4 polskiego community spierdoliło z serwera. I żeby było jasne to nie jest jedyny błąd jaki można im wytknąć - więc nie radzę wam dawać im drugiej szansy na rzecz gry na ich serwerze. Administracja nie lubi prawdziwych i konstruktywnych opinii na temat ich serwera, dlatego większość zniesławiających ich serwer opinii na forum leci do kosza. Grałem tam ponad rok i wiem co mówię - team woma to kabarecik.
  3. 1 punkt
    Revayerq

    Iveya s2 [Medium/Easy]

    Ten wyjebany na 1 plan guzik ITEMSZOP to jakiś żart czy desperacja? XDDD

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...