Skocz do zawartości
  • 0

Hosting i domena dla forum IPS

michal.rys.348
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Ja jestem zielony w tym temacie. Czy hosting "Premium" z tej strony:

https://mintshost.pl/start/hosting-www/

Da radę uciągnąć z podpiętą domeną 1-2 tyś ludzi? 

Forum będzie stało na IPS 4.3.5. Poleca ktoś ten hosting? Nie chcę zwieszek, awarii od strony serwerowni. Ktoś coś doradzi?

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Zapotrzebowanie na zasoby zależy głównie od zaplecza forum (ilości aplikacji, hooków i tego jakie są to aplikacje i hooki).

Kolejna kwestią jest to o jakich użytkownikach mówisz? Zalogowanych? Gościach? Unikalnych odwiedzinach? W jakim przedziale czasowym?

Poza tym niezależnie od tego co byś tam trzymał i dla ilu osób mintshosta polecić raczej nie wypada, bo to zwyczajnie syf.

74f31dbf1675f.jpg

• 0
8 godzin temu, Ups... napisał:

Zapotrzebowanie na zasoby zależy głównie od zaplecza forum (ilości aplikacji, hooków i tego jakie są to aplikacje i hooki).

Kolejna kwestią jest to o jakich użytkownikach mówisz? Zalogowanych? Gościach? Unikalnych odwiedzinach? W jakim przedziale czasowym?

Poza tym niezależnie od tego co byś tam trzymał i dla ilu osób mintshosta polecić raczej nie wypada, bo to zwyczajnie syf.

Co do aplikacji itp. 

To w sumie nic. Kalendarz nawet mi jest nie potrzebny. Sama podstawa forum, zmieniony skin, ikony działów, tło forum, kilka tam nazw w skinie a to sam kod.. to jest nic. Dużo działów i subdziałów. Nowe rangi. Co do ludzi, mówię ogólnie. Zalogowani użytkownicy czy goście to i tak praca forum jest. Przedział czasowy? Za dnia, wiadomo że w nocy dużo mniej ludzi. Może z tą liczbą przesadziłem lecz wolę zawsze być ubezpieczony na więcej.

• 0

Unikalny użytkownik. Czyli każde urządzenie łączące się z naszym serwerem. Miałem do czynienia z MH parę lat temu i nie wspominam tego okresu najlepiej, poza tym, że dało się wyżebrać darmowe vPLN na domenę/hosting xD.