Skocz do zawartości

Jakub

  • Moderator Działu Elektronika
  • Moderator N. Programisty
  • Zaufana osoba - Elektronika
  • Zaufany programista
VIP
  • Zawartość

    2224
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Jakub wygrał w ostatnim dniu 28 Czerwiec

Jakub ma najbardziej lubianą zawartość!

O Jakub

  • Ranga
    Sombryro dug Wulyn
  • Urodziny 20.04.1999

Metody kontaktu

  • Telegram
    jakubt

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

7101 wyświetleń profilu
  1. Jak podłączysz dysk to sprawdź w BIOSie w jakiej kolejności są urządzenia w boot orderze. Włączy się bootloader z tego dysku, który będzie wyżej na liście.
  2. Nie widzę sensu tworzenia działu gry dla jednego gracza. W dzisiejszej dobie to wszelakie problemy można rozwiązać w 5 minut wpisując zapytanie do google, bo rzadko kiedy pojawiają się takie, które są złożone. Dodatkowo potencjalna liczba tematów, problemów i poradników jest skończona, bo raczej ciężko wymyślać nową zawartość dla gry, która jest fabularna i ma koniec. Dowód? Wystarczy popatrzeć na obecny dział Single Player. Gry dla wielu graczy mają ten potencjał, że są ciągle rozwijane czy to przez twórców, czy społeczność. Jest tutaj jakikolwiek potencjał na tworzenie nowej zawartości w przyszłości. Wtedy można wrócić do rozważań .
  3. Zaczynając od początku. Jeśli mówimy o komputerach i losowości to nie możemy mówić, że liczby są losowe tylko pseudolosowe. Kiedy weźmiemy na tapet dokumentację klasy Random, dowiemy się, że: i Źródło: Random Class (System) | Microsoft Docs Teraz kiedy już wiemy czym jest seed oraz skąd się bierze (poprzez zadeklarowanie lub poprzez pobranie go z zegara systemowego) idziemy jeszcze dalej.. Jeśli w Twoim kodzie jako seed przekażesz n i zaczniesz włączać program zauważysz, że zawsze losują się te same liczby. W normalnych warunkach powinno się mieć jedną instancję klasy Random i na niej pracować wywołując metodę Next(). Na potrzeby tego algorytmu za każdym razem tworzysz nową instancję klasy Random. Zakładając, że kod wykona się odpowiednio szybko jako seed zostanie przekazana ta sama liczba. Sam zauważyłeś, że w momencie kiedy sztucznie spowolniłeś program zaczął on działać. GUID to Global Unique Identifier, za każdym razem jest tworzona nowa instancja GUID'a i pobierany jest hash code., dzięki czemu liczby są zawsze unikalne.
  4. Spróbuj jako parametr przekazać Guid.NewGuid().GetHashCode(), czyli var rand = new Random(Guid.NewGuid().GetHashCode());
  5. To Ty zadałeś jakieś dziwne i ogólne pytanie. Użyłeś słowa API bez konkretnego kontekstu co to ma być za API, czy ma to być pokroju Firebase czy o co Ci chodzi. Coś na zasadzie -Chcę pojazd -Jaki? -Do jeżdżenia A czy Ty chcesz hulajnogę, samochód, czy rower to już nie powiesz. Rozumiem, że nie ma dla Ciebie znaczenia czy API będzie dotyczyło jakichś danych o samochodach, czy o psach. Jeśli szukasz jakiegoś ogólnego API, bo sobie ćwiczysz to weź to zaznacz, bo potem wszyscy się domyślają o co autorowi chodzi. Zamiast odpowiedź dostać w 30 minut to robi się dyskusja na parę dni.
  6. Jedyny jaki kojarzę to ten http://tentego.sruu.pl/.
  7. No to zainwestuj w nagrywarkę lub pendrive, bo te programy służą do tworzenia nośników lub uaktualniania, nie robienia downgrade'u systemu.
  8. Używasz Media Creation Tool i nagrywasz na pena czy jak? Pobierz sobie ISO https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows8ISO, nagraj na pena i zainstaluj po prostu, oszczędzisz sobie problemów.
  9. Zamień Random rand = new Random(DateTime.Now.Millisecond); na var rand = new Random(); Zamiana Random na Var nie jest obowiązkowa, ale przyjęte jest, że używamy go gdy typ można wywnioskować z prawej strony. Uzasadnienie czemu tak to działa jest w zaakceptowanej odpowiedzi https://stackoverflow.com/questions/1785744/how-do-i-seed-a-random-class-to-avoid-getting-duplicate-random-values.
  10. Żartujesz, prawda? Język programowania realizuje algorytm. Jest to jeden ze sposobów jego zapisu. Gościu jak chce napisać cokolwiek musi nauczyć się podstaw. Fajnie, że będzie wiedział co potrzebuje z matematyki jak nie będzie wiedział jak to zapisać, a później ewentualnie zoptymalizować. Z takim podejściem potem się dziwić, że jest tylu klepaczy kodu.
  11. Jak chce to zrobić dobrze niech zacznie od podstaw algorytmiki, później wybierze jakiś język i przy nim zostanie. Jeśli chodzi o Unity to wystarczy mu C#, nie widzę większego sensu nauki JS. Z takimi oczekiwaniami i tak pewnie zniechęci się zanim zacznie, więc nie ma co tutaj się rozpisywać.
  12. Pobrać na komputer i przerzucić np. kablem. Ja używałem kiedyś tej wtyczki https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/flash-video-downloader/.
  13. mbot

    Po pierwsze nie ten dział. Po drugie od zgłaszania oszustw (jeśli takowe miało miejsce) jest policja, nie forum o grach.
  14. A kto mu każe używać ajax. Przecież może po prostu zmieniać parametry w linku, tak jak to ma miejsce, wciąż, na wielu stronach.

×