Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Ekipy

_Piotr_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, kłania się Piotr.
Piszę tutaj temat z tego względu, iż postanowiłem otworzyć serwer, na którym nie znajdzie nikt dużego pingu ani lagów. Jestem technikiem serwerów TeamSpeak3 od bardzo dawna, bo będzie już około 4 lat, tworzyłem swego czasu największe sieci do serwerów MineCraft i HurtWorld, lecz z braku czasu zaprzestałem tego. Postanowiłem zrobić teraz projekt TeamSpeak3, który chcę, by przypadł do gustu każdemu użytkownikowi. Jeśli chodzi o stronę techniczną, zrobię całego TeamSpeak3 wraz z botami, posiadam licencję TeamSpeak3, ABot'a Premium i potrafię wszystko skonfigurować wraz z MusicBotami. Jednak sam projektu nie zrobię, ponieważ solo ciężko będzie się wszystkim zająć. Z tego powodu szukam osoby/osób, które w tym by mi pomogły, a mianowicie:

Główny Administrator — jedna osoba zajmująca się przeprowadzaniem rekrutacji, analizą propozycji składanych na forum, sprawdzaniem skarg składanych na innych użytkowników/administrację, organizacja eventów (Pomysł na nowy konkurs, analiza wraz z pozostałą częścią załogi, w jaki sposób się on odbędzie, ile wniesie zabawy na serwer i na samym końcu wdrożenie go w kalendarz eventowy by odbywał się on regularnie).