Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam ekipy

_Piotr_

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam na imię Piotrek, 19lat i mieszkam w okolicach Łodzi. Zajmuję się tworzeniem serwerów TeamSpeak od kilku lat. Byłem Technikiem TeamSpeak MPCForum lecz nasza współpraca nie przebiegła pomyślnie ale trudno. Teraz wraz z dobrym znajomym który zajmuje się pisaniem botów postanowiliśmy zrobić coś dla wszystkich ludzi którzy nie znają się zbytnio na TS a chcą mieć swój publiczny serwer. Będziemy pomagać naszym użytkownikom w Tworzeniu serwerów(bezpieczna pomoc bez jakiś zbędnych reklam na danym TS czy też bez atakowania TeamSpeak z którymi kończymy współpracę). Każdy kto chce bezpiecznie skonfigurować serwer, zabezpieczyć i urozmaicić go o boty a nie wie do końca jak to się robi będzie mógł pisać do Nas na stronie którą niebawem opublikujemy zapytania. Oczywiście pomoc w konfiguracji permissions, zabezpieczaniach i podpięcie gotowych botów będzie bezpłatne natomiast napisanie bota specjalnie pod dany serwer już jest inną parą kaloszy ale to więcej info na stronie. To może wystarczy o projekcie.

Szukamy:

Właściciel(Praca za konsultantów pod każdym z możliwych dziedzin, Osoby wszechstronne, dodatkowo pisanie zaawansowanych botów)

2/2

Konsultant od spraw zabezpieczeń(Osoba która będzie pomagać klientowi pod względem FireWall, zabezpieczenia query/yatqa)

1/2

Konsultant od spraw permissions(Osoba która pomoże klientowi z uprawnieniami na teamspeak itd)

4/4