Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szkoła

Czuowiek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemano. Jestem teraz w 3 gim i się zastanawiam gdzie iść po gimnazjum. Co będzie najbardziej opłacalne?

• Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Jak nie chcesz się za dużo uczyć to technikum, a jeśli planujesz iść na studia i masz zapał do nauki to liceum.

Co Ty pierdzielisz? Jestem w technikum na budownictwie i nauki jest chyba więcej niż w LO, projekty, rysunki, matma, technologie itd. Ciężej niż w LO bym powiedział.

Opublikowano

To także zależy jakie masz zainteresowania.
Ponadto proponuję technikum, lub zawodówkę, ponieważ teraz ludzi ze zawodem brakuje.
A co dopiero będzie za 5-10lat...

mój znak rozpoznawczy to jego brak

Opublikowano

Co Ty pierdzielisz? Jestem w technikum na budownictwie i nauki jest chyba więcej niż w LO, projekty, rysunki, matma, technologie itd. Ciężej niż w LO bym powiedział.

Ale nie uczysz się ogólnie do matury tylko uczysz się nie wiem... mechaniki samochodowej, budownictwa, czegokolwiek?

A liceum lepiej przygotuje Cię do matury zamiast tracić czas na zawód.

graphic.pnggraphic.png

Opublikowano

Jak nie chcesz się za dużo uczyć to technikum, a jeśli planujesz iść na studia i masz zapał do nauki to liceum.

Co Ty pierdolisz w technikum masz egzamin zawodowy plus matura i potem jeszcze praktyki dochodza, w liceum masz chu... ooo bo mature tylko mam i juz mam ciezko, nie udzielaj sie jak nie wiesz

@Edit