Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Edycje Klienta Metin2 - Tworzenie Terenu mapy cz.1

baran860

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, chciałem poprowadzić taką serie poradników dotyczących edycji klienta,
Zacznę od nowo nabytej umiejętności tworzenia map xD poprzez grafikę 3D a skończę na pythonie.

Jako że nie jestem profesjonalistą, sam się wszystkiego uczyłem to musicie mi wybaczyć nie fachowe
określenia oraz pomyłki lub braki. Staram się opisywać w miarę wszystko co umiem i wiem lecz do tego wszystkiego dochodzi stres i czasami "wyjdzie jak wyjdzie" :)

"Jeszcze raz powtarzam, dziele się tym co umiem a że nie wiem wszystkiego to wybaczcie."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dlaczego nie działają teksturki w programie "WorldEditor"?

-Umieść plik .txt w głównym folderze klienta tj: "główny_folder_klienta/tekstureset/plik.txt"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pierwsza część: Tworzenie Terenu Mapy.

Druga część już niebawem, mam ją nagraną ale waży ~80+mb a z moim internetem to sobie mogę... ponieważ mam mobilny i po wykorzystaniu limitu działa z prędkością ~16kb/s MAX!

DOWNLOAD:

Szablon pliku zawierającego ustawienia oraz ścieżki tekstur + program "WorldEditor":

https://mega.co.nz/#!jRNk2CCC!WsX9NHMe6ncTFBBA7L-UpQ5z6dhRNBq4QW1fbIAy7vw

SKAN: