Witaj na MultiPlayer Community Forum | Kody, Porady | Gry online

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp do wszystkich funkcjonalności forum.

Marchwj

All life with MPC
  • Moderator MU Online
  • MPC Via WWW Team
Moderator Tibia

Zawartość

4198

Rejestracja

Ostatnio

  • Zawartość

    4198
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1422 Pro

O Marchwj

  • Ranga
    All life with MPC
  • Urodziny 29.09.1998
  • Czas spędzony na forum Pokaż

Metody kontaktu

  • Telegram
    Marchwj
  • GG
    35798517
  • Strona WWW
    https://www.last.fm/user/marchwj

O użytkowniku

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    ~Warszawa

Ostatnio na profilu byli

13300 wyświetleń profilu
  1. Nowa prezentacja serwera, archiwum:
  2. No to zobacz, czy skrypt rozwiąże problem
  3. Chyba nie da się określić, czy plecak jest otwarty (ten na slocie strzał). Masz takie coś, ale ogólnie działanie skryptu jest bez sensu, otworzy i zamknie plecak nawet jeżeli jest otwarty. Może jutro coś wymyślę lepiej. dofile("Forgee.lua") registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel") function onWalkerSelectLabel(labelName) if (labelName == "test") then Self.UseItemFromEquipment("ammo") wait(2000) Self.UseItemFromEquipment("ammo") end end PS pisz tutaj na przyszłość:
  4. Możesz spróbować dodać ID ciała do pliku XML, ale nie gwarantuję, że to zadziała. Tutaj masz poradnik, na yt też są.
  5. Ja kiedyś używałem X-Mouse Button Control, dość popularny program wśród Tibijczyków. Na YouTube masz poradniki jak go ustawić, chociaż bez też sobie powinieneś poradzić.
  6. Na przyszłość pisz tutaj
  7. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- local iloscWyjscie = 120 local iloscWyjscie2 = 10 local idPot = 237 --- id strong mana potion local idAss = 7368 --- id assassin stars ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- registerEventListener(WALKER_SELECTLABEL, "onWalkerSelectLabel") function onWalkerSelectLabel(labelName) if (labelName == "Check") then if Self.ItemCount(idPot) < iloscWyjscie or Self.ItemCount(idAss) < iloscWyjscie2 then Walker.Goto("Leave") else Walker.Goto("Continue") end end end
  8. Już linki działają, dobrze że zauważyłeś To po aktualizacji silnika forum, zajrzyj tutaj:
  9. Wiesz, bez napisania posta w tamtym temacie nie możesz pobrać, stąd taka liczba. To akurat nie wina przeciążonych serwerów, tylko skutki aktualizacji silnika forum, przejdzie Nadal myślę, że nie zaszkodzi jak tutaj też opiszesz bota ;p
  10. Pewnie Serpent Spawna? Na każdym ots tak jest, spróbuj tym skryptem: ----------------------------------------------- -------------------- CONFIG ------------------- ----------------------------------------------- LootGold = true LootAboveValue = 101 -- Will loot any item with an NPC price greater or equal to this. LootAboveValueRatio = 5 -- Will loot any stackable item with a NPC price to weight ratio greater or equal to this. LootList = -- Will loot all items on this list even if they don't meet any of the above criteria. { "Glooth Capsule", "Tainted Glooth Capsule", "Great Spirit Potion", "Crude Umbral Spellbook", "Great Health Potion", "Ultimate Health Potion", "Assassin Star", "Strong Mana Potion", "Strong Health Potion", "Great Mana Potion", "concentrated demonic blood", "Sword Ring", "Life Ring", "sudden death rune", "rusty armor", "ring of healing", "wedding ring", "time ring", } -- You need to open your backpacks on your own. 0 is your main backpack. BpStacks = 1 BpRares = 1 BpGold = 0 -- Not needed it not looting gold. -- Increase these if the script misses loot. Decrease them to increase speed. MinWait = 100 MaxWait = 100 OpenCorpses = true ----------------------------------------------- ----------------- DESCRIPTION ----------------- ----------------------------------------------- --[[ This script will open and loot corpses within 1sqm of your character. It will also loot any corpse that you open manually. Known issues: - The script is only able to open very fresh corpses. - The script will not retry opening a corpse if you walk away while it is being looted. - The script cannot open corpses on top of ladders and rope spots. ]] ----------------------------------------------- ----------------------------------------------- ----------------------------------------------- -- CONVERT CONFIG local LootAboveValue = LootAboveValue local LootAboveValueRatio = LootAboveValueRatio OldLootList = LootList local LootList = {} for _, name in ipairs(OldLootList) do LootList[item.GetItemIDFromDualInput(name)] = true end local BpStacks = BpStacks local BpRares = BpRares local BpGold = BpGold -- POSITION HASHING local function ToNumber(pos) return 10000000000*pos.x+100000*pos.y+pos.z end local function ToPos(num) local x = math.floor(num/10000000000) local y = math.floor(num/100000)%100000 local z = num%100000 return {x=x, y=y, z=z} end -- WAITING local MinWait = MinWait local MaxWait = MaxWait local function Wait() local ping = 0 --Self.Ping() wait(MinWait + ping, MaxWait + ping) end -- LOOTER local Corpses = {} local Monsters = {} Module("Find Corpses", function(find) for _, monster in pairs(Monsters) do if not monster:isAlive() and monster:DistanceFromSelf() <= 1 and Self.Position().z == monster:Position().z then local posHash = ToNumber(monster:Position()) Corpses[posHash] = (Corpses[posHash] or 0) + 1 end end Monsters = {} for _, monster in Creature.iMonsters(7) do Monsters[ToNumber(monster:Position())] = monster end end) local function GetBp(id) return (id==3031 and BpGold) or (Item.isStackable(id) and BpStacks) or BpRares end local function GetSlot(id) local bp = Container(GetBp(id)) if bp:isOpen() then -- If bp isn't full, place it in the last slot. if bp:ItemCount() < bp:ItemCapacity() then return bp:Index(), bp:ItemCapacity()-1, (Item.isStackable(id) and 100) or 1 end -- If it is full and the item is stackable, try to fit it into an existing slot. if Item.isStackable(id) then for Spot = 0, bp:ItemCount() - 1 do local item = bp:GetItemData(Spot) if id == item.id and item.count ~= 100 then return bp:Index(), Spot, (100-item.count) end end end -- If it's full and we couldn't fit it into an existing slot, try open a new bp. if Item.isContainer(bp:GetItemData(bp:ItemCount()-1).id) then local tries = 0 while not bp:UseItem(bp:ItemCount()-1, true) and tries < 10 do Wait() tries = tries + 1 end if tries < 10 then return GetSlot(id) end else print("Error: "..bp:Name().." is full and has no container in its last slot.") end else print("Error: All backpacks aren't open.") end end local function MoveToSelf(Corpse, Spot) local item = Corpse:GetItemData(Spot) if Self.Cap() >= Item.GetWeight(item.id)*item.count then local index, slot, count = GetSlot(item.id) if index then local tries = 0 local LCount = Corpse:ItemCount() while Corpse:isOpen() and Corpse:ItemCount() == LCount and tries < 10 do Corpse:MoveItemToContainer(Spot, index, slot, math.min(item.count, count)) Wait() tries = tries + 1 end Wait() if Corpse:isOpen() and Corpse:ItemCount() ~= LCount and count == item.count then return true end if Corpse:isOpen() and count < item.count then return MoveToSelf(Corpse, Spot) end end else print("Error: Not enough capacity.") end return false end local function IsLoot(id) return ((Item.GetValue(id) >= LootAboveValue) or (Item.isStackable(id) and (Item.GetValue(id)/Item.GetWeight(id)) > LootAboveValueRatio) or LootList[id]) and (LootGold or id ~= 3031) end local CorpseNames = {"The", "Demonic", "Dead", "Slain", "Dissolved", "Remains", "Elemental", "Split"} local function IsCorpseByName(name) for _, CPartName in ipairs(CorpseNames) do if name:find(CPartName) then return true end end return false end local function CotainerIsCorpse© return Item.isCorpse(c:ID()) or IsCorpseByName(c:Name()) end local function GrabItems(Corpse) local success = true if (Item.isCorpse(Corpse:ID()) or IsCorpseByName(Corpse:Name())) then for Spot = Corpse:ItemCount() - 1, 0, -1 do if IsLoot(Corpse:GetItemData(Spot).id) then success = success and MoveToSelf(Corpse, Spot) Wait() end end end return success end local function OpenCorpse(pos, count) if Item.isCorpse(Map.GetTopUseItem(pos.x, pos.y, pos.z).id) and count == 1 then -- We need slightly longer waits when opening corpses, or the script falls apart. However, I'd still like the user to be able to slow down the looter. Thus we use both a static wait and a user configured wait. local success = Self.UseItemFromGround(pos.x, pos.y, pos.z) return 0 else -- Open the browse field container local Browse = Container.GetByName("Browse Field") Self.BrowseField(pos.x, pos.y, pos.z) Wait() if not Browse:isOpen() then return count end -- For each corpse in the browse, loot it for Spot = Browse:ItemCount() - 1, 0, -1 do if Item.isCorpse(Browse:GetItemData(Spot).id) then if not Browse:UseItem(Spot) then Browse:Close() return count end wait(40, 50) Wait() count = count - 1 end if count == 0 then break end end Browse:Close() return 0 end end if OpenCorpses then Module("Open Corpses", function(open) local UpdatedCorpses = {} for numPos, count in pairs(Corpses) do local pos = ToPos(numPos) if Self.DistanceFromPosition(pos.x, pos.y, pos.z) <= 1 and Self.Position().z == pos.z then local remaining = OpenCorpse(pos, count) if remaining > 0 then UpdatedCorpses[numPos] = remaining else GrabItems(Container:GetLast()) end else UpdatedCorpses[numPos] = count end end Corpses = UpdatedCorpses end) end Module("Loot Corpses", function(loot) for _, c in Container.iContainers() do if (Item.isCorpse(c:ID()) or IsCorpseByName(c:Name())) and c:isOpen() then if GrabItems© then Wait() c:Close() end end end end) Lubię to
  11. Nie wiem jak Wam, ale mi brakuje możliwości przeglądania forum przez tę właśnie aplikację. Może i forum teraz lepiej wygląda na telefonach, niż przed aktualizacją, ale i tak takie rzeczy jak np. subskrybowane działy/tematy, pw lepiej by się przeglądało na Tapatalku. Kto wie, może w IPS 4 by nawet powiadomienia z apki działały
  12. O, alternatywa dla niedziałającego już filiser.tv planujesz dodawać seriale?
  13. Raczej tylko te napisane w AutoIt, wątpię że ktoś przerobi clienta, żeby można było odpalić Elfa. Zapraszam tu: BTW to jest prezentacja sprzed roku, zamykam.
  14. Spamowanie smsami - dziwną formę reklamy jak na serwery Tibii wybraliście, ciekawe skąd macie numery.

O forum

MPCforum.pl to największe w Polsce i tej części internetu forum o grach komputerowych. Znajdziesz u nas wszystko czego szukasz, niezależnie czy szukasz kodów do gier, poradników jak pokonać kolejny poziom w swojej ulubionej grze, czy po prostu miejsca do podzielenia się swoją pasją – grami. Od prawie dziesięciu lat tworzymy miejsce przyjazne każdemu, poszukującym przyjaciół i znajomych do wspólnej gry, czy też graczom szlifującym swoje umiejętności do maksimum. Dla wytrwałych poszukiwaczy oferujemy dostęp do mrocznej wiedzy, botów do gier, a także innych ułatwień w rozgrywce. Niezależnie czego szukasz: zabawy, porad, czy nowej inspiracji w co zagrać MPCforum.pl to miejsce dla Ciebie i każdego, gwarantuje to nasza ponad milionowa społeczność graczy!

Posty: 0
Tematy: 0
Użytkowników: 0