Skocz do zawartości
  • wpisy
    13
  • komentarzy
    84
  • wyświetleń
    6908

O blogu

Oficjalny blog SsKoRpIoN'a.Info z reala, a także o stanie filmików.

Wpisy w tym blogu

 

Wyniki konkursu patriotycznego!

Witam! Dawno nie zaglądałem na ten blog Przynoszę co niektórym dobrą wiadomość. Po dyskusji z Maxiem i Flinnem wybraliśmy zwycięzców. Nie było to łatwe, bo dostaliśmy wiele pięknych prac. W kategorii graficznej zwycięzcami zostali: 1. Sopher.     2. Zkumeku     3. peter711       W kategorii literackiej zwyciężyli: 1. Gotyer     2. TheVolume     3. XszarlotekX       Z powodu licznego udziału w konkursie zwiększyłem liczbę nagród: 1. MPC Gold Member 2. MPC Blue M

Skorpion.

 

Jubileusz & życzenia.

Hejqa! Tak, nareszcie. To ten dzień, ta godzina. Rok obecności na forum! Wiem, że to mało, ale rocznica, jak rocznica, jara każdego. Od 12 miesięcy jestem tutaj, a od 10 moderuje forum[licząc okres kida]. Takk, przybyłem tu, by zasiać porządek w dziale worlda Minęło tak szybko... Poznałem wielu wspaniałych ludzi, z którymi mam kontakt do dzisiaj. Poznałem wiele obyczajów, kształtowałem charakter etc. Rok, jak bajka... Kto by pomyślał, że zajdę tak daleko w internetowej rzeczywistości, na m

Skorpion.

 

SsKoRpIoN-od dzieciaka po moderaka.

Witamm! Wczoraj odświerzyłem znajomość z kumplami ze starego forum i postanowiłem napisać mą historię. To zaczynamy! No gdzie to się zaczeło? Było kiedyś takie forum, mythbusters.pl, czy podobnie. Tutaj rozpocząłem swą ,,karierę". Zarejestrowałem się, gdy miałem 12 lat. Jeszcze byłem dzieciakiem. Udzielałem, jak normalnie trzeba. Pierwszego dnia napisałem 20 postów, drugiego podobnie. Niektórzy mieli mnie za bota :x. Dzięki mnie forum się ciut rozbujało. Wtedy nie myślałem wogóle o modku. Poz

Skorpion.

 

Żyjemy dalej.

Siemqa! Znów widzicie mojego bloga, którego mówiąc szczerze zaniedbałem. No to jak ma się sytuacja u mnie. Szkoła, nauka, nauka i szkoła. W między czasie mam trochę czasu na mpc . Już mam pierwsze kartkówki, a raczej sprawdziany [2] z poprzedniego roku. Cóż, jest ciężko. Najlepsze jest to, że nowego przedmiotu- edukacji dla bezpieczeństwa uczy mnie mój tata. Lol. Nie będe się rozpisywał więcej, bo nie ma po co. Dzień idzie powoli, tyle A jak u Was? Tak samo? Comment. Pozdro!

Skorpion.

 

Radość i szok.

Siemanko! Mam 2 sprawy. Zaczne od dobrej. Na fonie działa mi opera mini, czyli powracam do formy sprzed maja-cały czas na forum ;D A teraz zła. Dokładnie za tydzień jadę na urlop do Bułgarii do Złotych Piasków. Miałem na początku lądować w Warnie [hehehe ], następnie przełożyli do miasta o nazwie Burgas. Okej, czekam a tu dziś info o zamachu-5 osób ma deda a reszta ranna. Teraz strach tam jechać. Ale co poradzić, pewno teraz tam zwiększą ochronę i jest dobrze. Aha i spowrotem będę lądować w

Skorpion.

 

Waakaacjee :D

Siemanko! Nareszcie wakacje, hmm? Wolne od budy, czas na zabawę A ja się dowiedziałem wczoraj, że jestem rezerwowym od sztandaru szkoły i głównym od wiązanki ze szkoły Miłe zaskoczenie. Przez ten tydzień padł mi net- przekroczyłem limit. Ale to już przeszłość. W najbliższym czasie możecie spodziewać się kolejnego odcinka- SUVa i PVP- ja vs Mateu5z Pozdro !!!

Skorpion.

 

Wracam juuż :D

To już oficjalnie. Wracam po paru dniach bez neta. Piorun strzelił w coś bo przez 3 dni nie było łączenia. Tera jest i jestem gotowy na powrót. No to takie info. Btw, mam już kolejny odcinek na yt. Sskorpion ocenia, zapraszam do lookania   2tp To panowie i panie jeszcze tydzień. Ale tera luzz, to wiadomo. Musimy survivnąć

Skorpion.

 

Wracam!

I siemanko! Po wielu godzinach żmudnej nauki wracam na forum, by dalej pomagać Średnia słaba, 4,73 Brakuje zaledwie jedna 5 do paska Ale cóź, dałem z siebie wszystko, teraz tylko w głowie wakacje Btw, na yt wstawiłem wyścig- SsKoRpIoN vs Marock( nasz kochany miszczu, ex mod metina). Zapraszam do oglądanie( mam nadzieję, że szybko film zostanie zaakceptowany na mpc ) A jak tam u Was? Jak życie? Komentujcie Pozdro!!

Skorpion.

 

SsKoRpIoN na mentora

Siemanko! Złożyłem aplikacje na mentora. Myślałem, że będzie chociaż parę tak, a tu mamy tylko jedno, reszta na nie, niektóre to spam. ,,nie" Mam podobno za mało czasu online. Dobrze. Zgodze się, ale co to ma wspólnego z pomocą nowym? Btw, pomagam w postach, przez pw, nawet przez gg! Tuty. Za mało ich. No tak, mam tylko 5, ale wszystkie już były, a nie chce ich powtarzać. W zamian tworze filmiki-recenzje aut na youtube, które, mam nadzieję, pomagają userą. Wniosek? Nabije ten czas, zrobie pa

Skorpion.

 

Slown down in mpc...

Witam. Zwolniłem i to bardzo w pisaniu postów. Może zauważyliście. No czemu? Zwalony tydzień +zero chęci pomocy=stracenie vervy na mpc. Mieszanka wybuchowa. A na głowie mamy jeszcze ogar sub działu worlda, ale to akurat mnie cieszy.   2top   No a więc mamy dzień dziecka. A raczej już po. Jak Wam minął ten czas, tfu, dzień? Jak Wasze szkoły to zorganizowały i czy w ogóle? Ja musiałem iść z klasą na ,,rajd pieszy" wykonując po drodze zdania. A w szkole konkurs talentów i zabawy. Pzdro!  

Skorpion.

 

Jedni odchodzą, inni przychodzą...

Cóż, należy zapomnieć o paru osobach, którzy opuścili dział worlda. No niestety. Ale dochodzą to coraz nowsze osoby z czego się ciesze ;D   2tp   Niedługo weekend, pójdzie kto ze mną na frugo? Ja stawiam ^_^ Trzeba cieszyć się chwilą, a nie marudzić, że wakacje dopiero 27, czy 28 czerwca sie zaczynają. Tak juz jest. Oceny popoprawiane, mam więcej czasu na mpc   Pozdrowionka!

Skorpion.

 

Konkurs działu worlda.

Witam Was wszystkich z osobna. Na pewno czekacie na wyniki tego konkursu na najładniejsze auto. No wiem. Wina sędziów, że tak przedłuzają. Powoli są wystawiane oceny, tym bardziej wszyscy nie mają czasu. Trudno się zgrać, a dopełnia tego sprawa, że mi na gg konfa nie działa :/ A i Wasze auta są piękne. Trudno wybrać. A zdyskwalifikowanym życze stosowania się do regulaminu, pare na prawde ładnych aut poszło...   A i zamiast Baksia sędzią jest Vanosh.   Więc dajcie nam jeszcze pare dni, a n

Skorpion.

 

Cuda, nie dziwy!

No patrzcie, dzięki pomocy paru osob wreszcie napisałem pierwszy wpis Dzięki wielkie, szacunek.   Okej, następują zrypane dni. Mam sprawdzian z wos i kartke z chemi, jutro z fizyki, w poniedziałek z matmy, dyktando, a w środe z religii. Bym miał więcej na głowie nie moge zapomnieć o konkursie w moim dziale-musze ocenić auta wydane przez Was. No oczywiście ciesze sie zx tego powodu, że otrzymałem tak liczne zgłoszenia. + dla Was!! no i nie moge zapomnieć o kolejnym odcinku mej serii ,,sskorpi

Skorpion.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...