Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne]hack na smocze monety

M2zwierz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Zapewne weszliście tu z myślą że to kolejny toll i chcecie mnie pojechać.

Otóż mylicie się.

Jestem web developerem i programistą i od kilku tygodni męczę się z zabezpieczeniami metina.

Niestety nie udało się się znaleść żadnej dziury w grze ale niespodzianka spotkała mnie na ich stronie.

W końcu udało mi się skończyć i mogę z dumą ogłosić że istnieje hack na smocze monety.

Pomyślisz - muszę coś pobrać,na pewno wirus!

Hack ten jest oparty na stronie internetowej więc nic nie musisz pobierać!

I teraz pojawia się moje pytanie: ile powinienem brać za kody? Jestem w trakcie tworzenia automatycznego generatora.

Za pomoc rozdam trochę kodów.

Pozdrawiam

• Odpowiedzi 89
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Lepiej bonuj itemy i na allegro sprzedawaj pro itemzy a nie gówniarzom 12latkom tutaj mow ze takie coś masz.

Metin2.pl - 86+ lv

Opublikowano

Nie mam na to czasu,mam inną prace a to robie dla rozrywki. Ewentualnie dorobie kilka złotych jak wszystko będzie zautomatyzowane...

Opublikowano

Wiecie - niby nieskończoność ale nie mogę wpaść bo jeszcze pójde siedzieć. Na początek będę generować kilka kodów dziennie żeby się nie połapali jak będą mieli dużą różnice w systemie. No i szkoda zmarnować taką metodę...

@Roy

wyśle Ci pm

@edit

nick mam taki bo normalnie używam innych i nie chce żeby gameforge czy Bóg wie kto mnie znalazło.

Opublikowano