Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

pierwszy raz w minecaft

paradox2604

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje pomocy, zainstalowałem gre minecraft na komputer i teraz pytanie ,poniewaz jestem calkowicie zielony w tym bo gram w to pierwszy raz ,jak mam zalogowac sie na jakis serwer? niby wchodze na serwer ale zaraz mnie z niego wyrzuca bo nie wpisalem loginu i hasla ? skad ja mam to wziac i jak to wpisac ????z gory dzieki za pomoc

Opublikowano

w pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na to, czy masz premium, czy nie - jest szansa, że ktoś założył hasło na konto, którego używasz na serwerze na który chcesz wejść, a jeśli to konto nie jest zarejestrowane na serwerze, to najpierw musisz się zarejestrować, a później zalogować hasłem które utworzyłeś

Opublikowano

ja jeszcze nic nie robilem dopiero pierwszy raz uruchomilem ta gre nic nigdzie sie nie rejestrowalem  ,gdzie mam to zrobic i jak ?

a i nawet nie wiem co to jest premium ale chyba tego nie mam

Opublikowano

Po dołączeniu na serwer naciskach przycisk "/" na klawiaturze (ten na którym masz pytajnik) i wpisujesz "register haslo haslo"

8aVvxa2.png

Opublikowano

Jakiego używasz launchera?

Jeżeli używasz oryginalnego launchera, to musisz zakupić dostęp na minecraft.net, i później zgodnie z danymi które podałeś, zalogować się na launcher.

obraz.png

Natomiast gdy nie wykupiłeś dostępu, musisz zainstalować Launcher do gry nonpremium. Ja osobiście Ci polecam TLauncher, czasem sam z niego korzystam, lecz głównie z zakupionego.

Oto menu TLaunchera: