Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

VPS do bota

Mr.Burn

Pytanie

Opublikowano

Witam. Zakupiłem VPS z Ubuntu ponieważ chciałem odpalić na nim bota (pobrać przeglądarke, pobrać bota i odpalić). Natomiast ku mojemu zdziwieniu (jestem laikiem) mam jedynie konsolę. Czy jest możliwość odpalenia Ubuntu który wyglądem będzie przypominał winsowsa (tak jak pierwotnie myślałem)? Czy mogę się poruszać jedynie w konsoli i nie jest możliwe odpalenie bota? Pozdrawiam.

VPS: ON

Więcej na PW.

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musisz sobie zainstalować wirtualny pulpit, masz wiele dostępnych rozwiązań VNC ja polecam TurboVNC, aczkolwiek RealVNC czy Tight też są spoko. Instalacja sprowadza się do wpisania tak naprawdę dwóch komend i pobrania aplikacji na twój obecny komputer, więc myślę że sobie poradzisz. 

Opublikowano
4 godziny temu, carbonx napisał:

Musisz sobie zainstalować wirtualny pulpit, masz wiele dostępnych rozwiązań VNC ja polecam TurboVNC, aczkolwiek RealVNC czy Tight też są spoko. Instalacja sprowadza się do wpisania tak naprawdę dwóch komend i pobrania aplikacji na twój obecny komputer, więc myślę że sobie poradzisz. 

Po paru godzinach i kilku problemach udało się odpalić pulpit zdalny. Niestety nie mogę uruchomić żadnej przeglądarki. Po prostu nic się nie dzieje. Jakieś rady?

Więcej na PW.

Opublikowano
1 godzinę temu, carbonx napisał:

A jaki masz system zainstalowany + jaką przeglądarkę zainstalowałeś? 

Ubuntu 19.10