Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zostanę właścicielem/szukam sponsora

Sztalixon

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! 

Tak jak w temacie widzicie zostanę właścicielem PUBLICZNEGO serwera Teamspeak3. Posiadam wieloletnie doświadczenie w serwerach TeamSpeak3, które kształciłem także w technikum (jestem już rok po technikum i nadal pracuje przy serwerach).

Oferuje także dobrą reklamę, 200-300 osób online w ciągu tygodnia, dwóch? Bez problemu. 

Serwer będzie zautomatyzowany (wszelakie boty) oraz będą organizowane specjalnie giveawaye i zabawy (szczegóły także pw)

Więcej szczegółów poprzez wiadomość prywatną na forum.

Ogłaszam się ze względu, że posiadam także klan, który przyniesie ok. 30-50 osób, a nie będę tworzył specjalnie serwera dla klanu. Już lepiej otworzyć coś większego i niech sobie stoi. 

• Aive zmienił(a) tytuł na Zostanę właścicielem/szukam sponsora
Opublikowano

Ale ts3 został stworzony do komunikacji, a nie do zabaw, chociaż tak też można.

Również nie sądzę, żebyś znalazł sponsora, bo dochody z ts3 są malutkie, jeśli w ogóle są. Kto normalny kupuje jakieś rangi vip, które dodają możliwość posiadania paru kanałów więcej? No bez przesady..

Opublikowano
9 godzin temu, Ekrahb napisał:

Ale ts3 został stworzony do komunikacji, a nie do zabaw, chociaż tak też można.

Również nie sądzę, żebyś znalazł sponsora, bo dochody z ts3 są malutkie, jeśli w ogóle są. Kto normalny kupuje jakieś rangi vip, które dodają możliwość posiadania paru kanałów więcej? No bez przesady..