Skocz do zawartości
kairos2pl

Kairos2.pl [Dedyk][Medium/Easy]

Polecane posty

Pani Kasia

Identyczne gówno ,które było w styczniu? Żałosne xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i dziękuje, potwierdziliście to co powiedziałem w zapowiedzi. Nie ma tutaj ŻADNYCH autorskich czy też nowych systemów więc h tfu wam na twarz kłamcy. Easy to też nie jest więc chyba upośledzeni jesteście, na którym easy macie skrzynki co lvl, ulepszacze potrzebne już od 30 lvla, rady i egzo z metków (XD), brak maksymalnych bonów i inne gówna która pasują do mediuma a nie "easy z ELEMENTAMI medium". Nie polecam syfu, zwykły kotlet postawiony tylko pod hajs bez żadnego wkładu od ekipy, prócz przekopiowania systemów od innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wpadne a macie jakas reklame? ile graczy na starcie przewidujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź Mentos schowaj się lepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich mam problem ponieważ po próbie włączenia gry wyskakuje mi błąd że nie mam pliku bcrypt.dll. Może ktoś pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet przyjemnie się gra więc mogę polecić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, ™PanPrawdy™ napisał:

Prezentacja wygląda i prezentuje serwer typu "odgrzewany kotlet". Nie wróżę dobrze przyszłości.

Jak większość serwerów to kotlety :4_joy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Lujekk napisał:

Jak większość serwerów to kotlety :4_joy:

Czy tak trudno zrobić bardzo dobry serwer, zarobić kasę i utrzymać klimat? Odpowiedź to nie, ale większość stawia tylko na to pierwsze i zapomina o najważniejszym. Takie realia i takie obecne prywatne serwery, bez poczucia odpowiedzialności za stracony czas i pieniądze nowych (starych) graczy na ich privach. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Myślałem, że MPC banuje SCAM-y i nie pozwoli, aby użytkownicy forum byli okradani. Kto więc dopuścił tutaj jawne oszustwo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, Revayerq napisał:

Myślałem, że MPC banuje SCAM-y i nie pozwoli, aby użytkownicy forum byli okradani. Kto więc dopuścił tutaj jawne oszustwo?

Okradani w sensie że klient ma keyloggera? czy że debile kupują w is :4_joy:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Lujekk napisał:

Okradani w sensie że klient ma keyloggera? czy że debile kupują w is :4_joy:

Tego pierwszego nie mogę im zarzucić, ale przy tak zajebistych projektach (kopiuj-wklej z jednego kompa na drugi) to niczego nie można być pewnym. A wiadomo na jakie strony wchodzili i co pobierali? Może tam coś jest, ja nie wiem, o nic nie posądzam skoro nie mam nawet podstaw do tego. A to, że kupują IS dzieciaczki to ta, pliki kupione za 10 eurogąbek i "kupujcie IS na start, topka dostanie cośtam", kurwa podręcznikowy SCAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Revayerq napisał:

Tego pierwszego nie mogę im zarzucić, ale przy tak zajebistych projektach (kopiuj-wklej z jednego kompa na drugi) to niczego nie można być pewnym. A wiadomo na jakie strony wchodzili i co pobierali? Może tam coś jest, ja nie wiem, o nic nie posądzam skoro nie mam nawet podstaw do tego. A to, że kupują IS dzieciaczki to ta, pliki kupione za 10 eurogąbek i "kupujcie IS na start, topka dostanie cośtam", kurwa podręcznikowy SCAM.

Jak ma coś klient to lipa bo pykałem na serwerze z nudów ale bez ładowania w is :4_joy: 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem na jednej z odsłon, po jakimś czasie tak zaczęli gracze spieprzać, że w M1 pustki się robiły a administracja nic totalnie wywalone.
Zarobić $$$ i nowa odsłona, nie polecam. Szkoda czasu, lepiej sobie weźcie książkę o hodowli chomika w ręce i czytajcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Serwer ściek na poczatku z róż dropiła alchemia wyborna  po czym mentos  nawet do dzisiaj nie skasował dla ludzi tej alchemi gdzie ludzie grajac przez pare tygodni nie mogli wbić matowej legendy a z róż leciały odrazu wyborne xd

Kolejny ciekawy bug wymiana dodań na zmianki u kowala  < tez nie usuneli zmianek z serwera >

Na startcie bylo jakies 1k mineły 2 tygodnie teraz w m1 jest jakies 20-30 osob , Mentos jak to mentos postawi serwer i ma wyjebane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.01.2019 o 10:32, RampaGe! napisał:

Serwer ściek na poczatku z róż dropiła alchemia wyborna  po czym mentos  nawet do dzisiaj nie skasował dla ludzi tej alchemi gdzie ludzie grajac przez pare tygodni nie mogli wbić matowej legendy a z róż leciały odrazu wyborne xd

Kolejny ciekawy bug wymiana dodań na zmianki u kowala  < tez nie usuneli zmianek z serwera >

Na startcie bylo jakies 1k mineły 2 tygodnie teraz w m1 jest jakies 20-30 osob , Mentos jak to mentos postawi serwer i ma wyjebane 

Czego się spodziewać po plikach, które zaczynają być wykorzystywane jak pliki arianei czy teriosa xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×