Skocz do zawartości
Poweix

Jak zacząć tworzyć cheaty do gier?

Polecane posty

Autor tematu Napisano

Witam tak jak w tytule ostatnio zainteresowało mnie tworzenie cheatów ale jestem w tym zupełnie zielony a jedyne co się dowiedziałem to to że najlepiej zacząć od c++ i mam co do tego kilka pytań chciałbym na początek zacząć od prostych rzeczy ponieważ obejrzałem 2 filmiki jak zacząć z c++ ale nie wiem zupełnie w jakim programie pobrałem codeblocka i moje pytanie brzmi czy da się w nim łatwo robić cheaty czy polecacie inny program? na filmach jak zacząć w c++ są tylko programy i obejrzałem jak zrobić prosty licznik i pytanie brzmi moje jak to ma mi się przydać do tworzenia cheata chciałbym go zrobić w dll czyli wstrzykiwać injectorem bo wiem że jeszcze jest coś w stylu programu ale nie wiem dokładnie jak to działa i jak to się nazywa słyszałem że dobrze jest się uczyć z open sorcowego kodu tylko czy to dobry pomysł? słyszałem coś o memory reading ale nie wiem co to jest tak samo coś o offsetach ktoś mi wytłumaczy co to jest? chciałbym naprawdę zacząć robić cheaty dla zabawy ponieważ to mnie zawsze interesowało jak to powstaje i chciałbym sam spróbować moich sił bo na poradnikach jak zrobić kalkulator to mi się nie przyda do robienia cheatow w c++ :D

Pani Kasia

Codeblocks to nie program tylko IDE. Najpopularniejsze ide do cpp to Visual Studio, ale kod mozesz pisac nawet w notatniku jak chcesz. Na kanale Guided hacking na yt jest troche tutoriali dot. tworzenia roznych cheatow do roznych gier. Na poczatek wystarczy.