Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Długi staż, a słaba gra. Co robić?

Vindow

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, tutaj Vindow.

Piszę bo mam dosyć dziwny problem. W CS:GO gram od 2-3 lat, przegrałem co najmniej 600 godzin. Rok temu trochę za daleko się posunąłem, bo desperacko zakupiłem konto CSGO z Gold Nova II. Dlaczego? Jakoś tak spodobał mi się csowy Overwatch, a co ważniejsze - szpan wśród kolegów. Rzeczywistość jednak jest taka, że szybko spadłem do silvera. To tak jakby Counter Strike nie był dla mnie.

Problem mam taki, że jestem noobem. Co dziwne, czasami przychodzi dobra passa i nagle jestem na samej górze w tabie, lecz ona szybko mija, niestety. Jakoś nie ciągną mnie te mapy treningowe, te ćwiczenia na pamięć mięśniową tylko mnie irytują. Ostatnio każdy ranked kończy się kickiem, na uproszczonych ginę w pierwszych 20 sekundach.

Powinienem grać na tych treningowych na siłę? Pomimo irytacji strzelać w te czerwone kropeczki? Może odpuścić sobie CSa? Macie jakieś inne rady?

Pzdr

Opublikowano

Graj deathmatch, najlepiej na tych serwerach od valve ct vs tt, poniewaz sa latwiejsze od tych gdzie grasz kazdy na kazdego. Staraj sie trzymac celownik na glowie oraz graj 4fun a skill sam przyjdzie. Rowniez mialem taki etap w csgo, ze nie potrafilem grac. Wtedy wlasnie zaczalem pogrywac dm'y (glownie gralem z ak oraz m4 i staralem sie trzymac zawsze celownik na glowie az to stanie sie normalnie dla mnie). Czasami nawet staralem sie dawac tylko one tapy (bez robienia 'spreja') zeby nauczyc sie celowania.

Opublikowano