Skocz do zawartości

Polecane posty

Autor tematu Napisano (edytowany)

bDJZJEb.png

K37yXsD.png

Returis jest serwerem 4Fun PvP.

Na serwerze nie ma innego setu niż te z globala (2k10)

[Sety będą dodawane.]

PzpnpjA.png

STRONA GŁÓWNA:

https://returis.ml/

REJESTRACJA:

https://returis.ml/users/register

CLIENT:

https://returis.ml/download

SKAN:

https://i.imgur.com/yBT842r.png

FANPAGE:

https://www.facebook.com/RETURISMT2/

nLeZd9W.png

- 105 LV (MAX)

- 1KKK YANG

[EQ U HANDLARZY. RANGA, YANGI I SKILLE NA P U KAPITANA]

zymUPqe.png

hJ50e2Y.pngFcst0MF.pngGEHjGZx.png

Bn2uQBz.png

rzYWZVB.png

GnNsBwr.png

ZSFjExa.png

9NS1p1n.png

PREZENTACJA BĘDZIE ROZWIJANA, WIĘC DARUJCIE SOBIE GADANIE ŻE PREZKA MA MAŁO RZECZY..

Edytowano przez ZwariowanyM2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Pani Kasia

Tylko czemu bony max nie wchodzą?


The past has gone

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Autor tematu Napisano (edytowany)
17 godzin temu, RAvOO napisał:

A bedzie ten serwer oferowac cos innego niz gre singleplayer?

Tak..

6ue8Ojm.png

Wchodzi po 30+ osób

Edytowano przez ZwariowanyM2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

Kiedy się do kurwy nędzy nauczycie, że serwery z lvlem na start i wszystkim pod nosem nie mają prawa bytu.

 

 

Ja nie rozumiem was albo robicie harda z "4fun" w nazwie albo jakiś 4fun dosłownie gdzie tylko się napierdalasz (nudyyyy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, DiabloXPL napisał:

Kiedy się do kurwy nędzy nauczycie, że serwery z lvlem na start i wszystkim pod nosem nie mają prawa bytu.

 

 

Ja nie rozumiem was albo robicie harda z "4fun" w nazwie albo jakiś 4fun dosłownie gdzie tylko się napierdalasz (nudyyyy).

Może miałby tam jakąś część prawa bytu jakby nie było tam IS, ale ładować kasę w takie coś to strata kasy xD

Komunikat jak się zalogowałem od GM to był: "Jak ktoś chce wspomóc serwer i kupić IS to zapraszam na PW" xD 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, ogólnie to ten serwer to jakieś nieporozumienie, skoro już ktoś robi coś do zabawy, to niech chociaż chwile przy tym posiedzi, a nie wrzuci od razu na vps i chuj, grajcie. Brak wartości w zbroi, brak odp. na trucie w kolczykach, matowe itemki (nie ma wgranego połysku). Dodane zbroje z PLa na 105lvl, 10% pż które nie działa - no nieźle. Balans pewnie też jest taki, że można go o kant dupy rozbić. Nie lepiej jest w nocy przysiedzieć, zrobić przerwe i poprawić to i owo?

edit: ebony jak kupujesz w stacku 200 sztuk, to kupuje jedną także :1310_thumbsup_tone1:

Edytowano przez SiureK™

żenada1 — kopia.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam rozumiem, że ludzie się uczą na swoich błędach a w waszym przypadku to jeszcze błędów nie zaczeliście robić ale kurcze.. POSTARAJCIE SIĘ ZROBIĆ COŚ PORZĄDNEGO nawet na waszą miare, na miejscu administracji bym się wstydził coś takiego puścić, gdyż wygląda to ohydnie.

I nie chodzi mi tutaj o interfejs, który wygląda jak rozmazana na ekranie kupa tylko o całokształt. Grafika prezentacji to jeszcze większa kupa.. pomijam już fakt że dużo prac jest udostępnionych za darmo i można wykrzesać coś naprawde fajnego.

Cytat

PREZENTACJA BĘDZIE ROZWIJANA, WIĘC DARUJCIE SOBIE GADANIE ŻE PREZKA MA MAŁO RZECZY..

Rozwijana? 3 dni minęło i żadnego rozwinięcia nie widzę.

Gdyby mi zależało żeby przyciągnąć na serwer jakiś graczy to jednak starałbym się żeby prezentacja wyglądała schludnie i była wyposażona w jakąś ładną grafike.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pani Kasia

1 godzinę temu, Lajk™ napisał:

Ja tam rozumiem, że ludzie się uczą na swoich błędach a w waszym przypadku to jeszcze błędów nie zaczeliście robić ale kurcze.. POSTARAJCIE SIĘ ZROBIĆ COŚ PORZĄDNEGO nawet na waszą miare, na miejscu administracji bym się wstydził coś takiego puścić, gdyż wygląda to ohydnie.

I nie chodzi mi tutaj o interfejs, który wygląda jak rozmazana na ekranie kupa tylko o całokształt. Grafika prezentacji to jeszcze większa kupa.. pomijam już fakt że dużo prac jest udostępnionych za darmo i można wykrzesać coś naprawde fajnego.

Rozwijana? 3 dni minęło i żadnego rozwinięcia nie widzę.

Gdyby mi zależało żeby przyciągnąć na serwer jakiś graczy to jednak starałbym się żeby prezentacja wyglądała schludnie i była wyposażona w jakąś ładną grafike.

Rozwinięciem było spamowanie, że sprzeda w grze IS za SMS 30 zł albo PSC 20.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, AveRa napisał:

Rozwinięciem było spamowanie, że sprzeda w grze IS za SMS 30 zł albo PSC 20.

Jak serwer robiony pod zarobek to tym bardziej powinien się postarać bo w taki sposób to tylko odstraszyć ludzi można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Lajk™ napisał:

Jak serwer robiony pod zarobek to tym bardziej powinien się postarać bo w taki sposób to tylko odstraszyć ludzi można.

Kto normalny robi takie serwery pod zarobek? Przecież to racji bytu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

warto wbić tutaj czy m1 świeci pustkami?


AwU6pPM.png

ⓉⓗⓔⒻⓡⓨ

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jakis zart? Prima aprilis bylo kilka miesiecy temu.


EVGA GTX 1070 SC

Intel Core I7 6700k 4.4ghz

DDR4 16GB 2666mhz

Z170a M3 GAMING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chętnie wróciłbym po przerwie na metka na ten serwer tylko że mam win8. Nie pomaga zmiana zgodności i rozwiązywanie problemów. Pomoże ktoś?

Edytowano przez kaczordonald123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

XDDDDDDDDDDDDDDDdd

a wy znowu? Raz nie wypaliło to i drugi nie wypali. xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
Okienko zamknie się za 5 sekund...