-
👋 Witaj na MPCForum!
Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎
- ✅ Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
- ✅ Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
- ✅ System prywatnych wiadomości
- ✅ Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
- ✅ Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy
👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!
Zarejestruj się teraz
- 0

Pytanie
L. Val Hallen
L. Val Hallen
Witam
Na wstępie powiem szczerze że jestem zielony w te klocuszki :/
Kiedyś próbowałem sił w HTML (gimnazjum) C++ (jakoś parę miesięcy temu) teraz myślałem nad Java i mam pytanie od czego polecacie zacząć?
Chodzi mi o naukę jeżyka tak dla siebie ale też żeby może w przyszłości było coś korzystnego z tego ($$$)
HTML uczyłem się w gimnazjum tak jak wyżej wspomniałem z jakiś stron internetowych. Umiałem zrobić szkielet ale nigdy nie doszedłem do momentu tworzenia oprawy graficznej takiej strony w CSS.
C++
zacząłem się uczyć (pisałem w codeblock) skończyłem naukę na pętlach (Odcinek 3 kurs autorstwa Mirosława Zelenta)
przerwałem naukę z braku czasu (klasa maturalna)
Ale właśnie jest marzec do matury pozostało 59 dni około i po tych dwóch no może trzech tygodniach matur czeka mnie 5 miesięcy wakacji (brak zadań domowych tylko bo wakacje nie zupełne idę do pracy
)
I tu pytanie do was jak język polecacie czy warto odkurzyć informacje z gimnazjum na temat HTML podszkolić się w tym i pisać dla ludzi strony internetowe za pieniądze?

Czy może nauczyć się pisania programów w C++ i pisać programy na zamówienie?
A może Java? Pomaganie w prowadzeniu serverów MC i pisanie pluginów?
Lub nauka pisania aplikacji w androidzie a potem sklep google play i miliony reklam w aplikacji?
Co sądzicie o tym?
Wiem że w pięć miesięcy niczego konkretnego nie osiągnę a tym bardziej nie stanę się drugim Billem Gates'em ( nie linczujcie mnie za ta odmianę)