Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

VoiceVPS-MultiGaming

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie kupiłem 2 dni temu VoiceVPS, na stronie MultiGaming, wszystko działa pięknie i wgl, ale mam kilka pytań, bo jestem prawie zielony w tych sprawach.Potrzebuje poradnika jak wgrać banner dynamiczny, i zastanawia mnie jak zrobić takie coś, ze jak ktoś wejdzie na dany kanał np:Pomoc. to kazdy z administracji dostaje poke/wiadomość, ze ktoś sie tam znajduje.I jeszcze jedno pytanie, w sprawie rang, jak zrobić tak, ze np ranga która jest najwyzej w administracji np:Właściciel-tylko on mógł dawać rangi administracyjne, chodzi oto ze ktoś by tam miał np:Root'a, to nie mógłby dawać nikomu innemu żadnej rangi z administracji, tylko właściciel.

Z góry Dziękuję, za odp :)

Opublikowano

Oni mają bardzo dziwnego vps'a osobiście nie polecam. nie dość że nie masz dostępu do ssh to nic nie możesz wgrać ponieważ klient nie dostaje dostępu do maszyny. Wszystko robisz z panelu tak jakbyś kupił slotówke sam regulamin tego nawet o tym piszę auto poke nie wgrasz jest tam tylko bot JTS3servermod  który nie posiada tej funkcji przynajmniej gdy ja miałem tam serwer to nie posiadał może coś zmienili. z rok tam miałem serwer slotówkę raz vps

Ten vps to jak ich slotówka jedynie co się różni to to że jak kupisz licencję to masz dużo slotów 

Życie to fabuła. Przestałem bać się wyborów, bo i tak tylko wspomnienia zostają.

https://grzyb.ovh

Opublikowano

To znaczy, ze lepiej zmienić vps, i wyrzuciłem pieniądze w błoto? :D

Opublikowano