Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w tworzeniu darmowej strony

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Chciałbym postawić stronę zawierające podstawowe informacje, przykładowo o gilidii, dungeonach itd, jednak jestem kompletnie zielony w stawianiu stron. Kilka lat temu używałem hostingu cba.pl ale edycja strony polegała na wejściu na nią i zwyczajnej edycji kilku rzeczy - teraz nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać, na jakim hostingu ją postacić. Proszę o pomoc

Opublikowano

Możesz ewentualnie spróbować jakiegoś CMS-a ale i tak nie obędzie się bez podstawowej znajomości CSS/html, chyba że uda Ci się np. znaleźć szablon idealny (przykładowo na WordPressa) i tylko pozmieniasz treści.

Jeżeli chodzi o hosting to możesz CBA.pl pamiętaj tylko ze będziesz miał reklamy, możesz ewentualnie wziąć hosting za 1 zł z aquahost i wtedy nie będziesz miał żadnych reklam.

Opublikowano

Witaj,

Jeśli myślisz przyszłościowo, chcesz nauczyć się pisania stron, to nie obejdzie się bez nauki. Tak jak wspomniał @Vertisan , zacznij od nauki HTML/CSS ( Tu mogę polecić poradniki P.Mirosława Zelenta - Pasja Informatyki, w których uczy podstawowych znaczników, layout'u strony), po przestudiowaniu filmów będziesz w stanie napisać własną stronę, w której będziesz mógł uwzględnić wszystkie aspekty, które potrzebujesz.

W przeciwnym wypadku, jeśli jest to tylko chęć posiadania strony, bez chęci nauki, to w internecie znajdziesz wiele szablonów, w których zmodyfikujesz zawartość - treść strony.

Pozdrawiam

Opublikowano