Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wykrywanie gry przez Steam.

Thonder

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Gram w Skilla na steamie już od prawie 2 lat. Dzisiaj w ogóle nie mogłem zagrać normalnie. Włączam skilla przez steama - jeszcze wykrywa grę, odpala się launcher i klikam start - steam nie wykrywa w ogóle. Dalej trzeba się zalogować i tu jest problem, bo ja żadnego konta do tej gry nie tworzyłem, tylko normalnie pobrałem na steamie, włączyłem i grałem bez żadnego logowania się...

Opublikowano

Ja u mnie normalnie mam na steamie i normalnie gram na koncie steamowym w skilla , nie robiłem innych konto osobnych do skilla , spróbuj odinstalować i zainstalować na nowo skilla , nie masz ustawionych w steamie ustawionego beta?

.

Opublikowano

Też tak miałem, reinstall gry na 100% pomoże :) poprostu launcher pobrał ci zwykłego klienta nie steamowego :D

• 4 tygodnie później...
Opublikowano

@Ishubito

Tak, lecz po 2 tygodniach znowu nie logowało mnie w skillu na konto steamowe i musiałem jeszcze raz zrobić reinstall, a pewnie za tydzień znowu nie będzie działać i kolejny reinstall, a jest to bardzo uciążliwe.

Opublikowano

Dlatego najlepiej korzystać z oficjalnego klienta od  gameforge, zaoszczędza to wielu problemów. Ale jeżeli masz już na steam to musisz się pogodzić z tym że będziesz miał tego typu problemy.

Opublikowano

Jeśli masz gameforge, to go usuń z komputera.