Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

KUPIE prosty kod do pliku wykonawczego .exe

ViruS.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem dość zielony, lecz chciałbym wykupić skrypt, plik, nie wiem jak to ująć.

Chciałbym mieć plik "NAZWA.exe", po której włączeniu otworzy nam się przeglądarka na konkretnej stronie i wklepie nam konkretny kod (który posiadam)

do konsoli [ ctrl + shift + j ] na tej stronie. Myślę, że nie jest to sporo, a jestem w stanie jakieś pieniądze sypnąć. Wszystkich zainteresowanych

zapraszam albo do odpowiedzi w tym temacie, lub PW :).

lTN12zv.jpg

Opublikowano

W autoit:

shellexecute("www.google.com")

Sleep(5000) ; albo winwait
Send("^+j")

Opublikowano

Z góry bardzo dziękuję za pomoc @Menober, lecz to nie będzie takie proste :D

Wywala error: http://www.google.com Nie można odnaleźć aplikacji.

Zamieniłem "shellexecute("www.google.com") na shellexecute("chrome.exe")".

Chrome się włącza.

Później zrobiłem tak:

shellexecute("chrome.exe")
shellexecute("www.wp.pl")
Sleep(5000) ; albo winwait
Send("^+j")

Error: http://www.wp.pl Nie można odnaleźć pliku.

Ps. Konsola włącza się super, tylko jeśli możesz napisz mi gdzie w poleceniu Send("^+j) mam wpisać kod, jest dosyć długi :)

lTN12zv.jpg

Opublikowano

ehh, błąd.

Domyślam się, że wpisanie danych do włączonej konsoli nie odbywa się poprzez komendę "Send"?

Możecie podesłać komendę, którą to zrobię?

omg.png

lTN12zv.jpg

Opublikowano

1. Tak, kod ten jest w javascript.

2. Pewnie, o ile będzie możliwość kompilacji do .exe

lTN12zv.jpg