Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

WF

Splinder231

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko ! 

Jestem w 1 technikum sytuacja wygląda tak..Na półrocze z wf-u miałem 3 ocena za aktywnosc także 3 itd... W tym semestrze sytuacja wygląda tak że cwiczyłem max 10 razy....Miałem 4 jedynki poprawiłem dwie oceny na 5 i 3...Więc moje oceny póki co to 5 1 1 3...Jedna jedynka jest za aktywnosć (czyli za to jak często ćwicze)....Mam dwóch nauczycieli od wf które na koniec składają się w całośc... Te oceny co wyżej mam u pani a u pana który jest wicedyrektrorem mam 5 i 5... Tylko że zadko cwicze u niego przychodziłem tylko na sprawdziany...Zna mojego tate często o nim ze mną rozmawia itd...Dzis mnie zaczepił z tekstem że te piatki mi wymazuje bo nie chodze do niego odrazu poszedłem to wyjaśnic złapał mnie za reke i wyprowadził 1 raz był tak zły... Chociaż ostatni miesiac do niego chodze cały czas... Powiedział że w srode porozmawiamy wszyscy i oceny na koniec beda wystawione.. Czy on ma prawo zmazać mi oceny za sprawdzian i wpisać tam jedynki ? Nawet gdy wstawi jedynki będę miał oceny 5 3 1 1 1 1 ze średniej ocen wychodzi równo 2...Tylko nie wiem czy nie wstawi też on za frekwencje i wtedy 2 nie wyjdzie... Ma prawo wymazać?? Strasznie się boje wiem że zawaliłem ale nie chce zawalić roku przez wf...Ta 3 na pólrocze mnie w jakiś sposob ratuje ? Mam sie czego bać proszę o pomoc...

Opublikowano

Nie słyszałam, żeby kiedykolwiek ktoś uwalił ucznia z WFu, więc raczej nie powinieneś się przejmować. W razie czego rozmawiaj z wychowawcą.