Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w ustawieniu skryptów

Invers

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam poszukuje kogos kto pomoze mi ustawic skrypty zebym mogl wbic ki level (magic level) dla postaci w dragon ballu. Posiadam elfbota ,uruchamiam go (mam nadziej ze wszystko dobrze zrobilem ale nie jestem pewien) . Czy ktos moglby mi po kolei wytlumaczyc co i jak bo ja jestem zielony w tych sprawach. Oto screeny . Gdy uruchamiam bota otwiera mi sie tibia niewiem czy to dobry objaw. 

post-445247-0-87212700-1465490967.png

post-445247-0-26891700-1465490971.png

post-445247-0-96537600-1465490980_thumb.png

Opublikowano

http://www.mpcforum.pl/topic/1350326-elfbot-pokemon-dragon-ball-naruto-i-inne-razem-ze-zdjęciami-co-i-jak/

potem wchodzisz w shorthotkeys i zaznaczasz "ptaszek" ze aktywujesz shorthotkeye, potem w tym małym okienku wpisujesz kilvl a w tym większym ten skrypt:

auto 200 if [$mppc >= 99] say 'power down'

zatwierdzasz  "ptaszkiem" tam gdzie to wpisywałeś i zablokuje się edycja, następnie w grze na Default chacie wpisujesz kilvl

Opublikowano

jaki skrpyt zeby postac podnosila wszystko z ziemi ? np. jak ktos robi darmowe itemy zeby podnosil wszystko ?

auto 100 pickupitems 'empty' -

Podnosi wszystko spod Twojej postaci.

Jeżeli chcesz żeby zbierało wszystko wokół musisz podać id tych itemków - auto 100 collectitems 'empty' id1 id2 ...

Opublikowano

Polecam zrobić Ci ikonkę lub hotkey'a na te skrypty, obecnie używam ich do skillowania ki lvl'a na Dbko.