Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Brąz - nie przesadzacie?

Niki1995

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej . zakładam ten temat bo mam już dosyć sytuacji jaka się dzieje w grze . W League of legends gram od wielu lat . Ale ostatnio dotknęła mnie bardzo poważna sytuacja . Co chwile zostaje obrażona / powyzywana przez innych graczy za bycie w Bronzie V ...