Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Rozstrzygnięte][sugestia] Co do wywalania ludzi z forum

umotex12

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wiemy ostatnio legendarny driver error został zastapiony przez inny równie wkurwiajacy błąd- "ups! Serwer…" oraz "502- bad gateway" nie znikajacy nawet po odswiezeniu.

Dlatego mam pomysł jak zrobić, aby stał się mniej uciążliwy- nie znam się na forach, ale może by zrobić tak, żeby forum w pierwszej kolejności wywalalo gości? To userzy tworzą forum i powinni być uprzywilejowani, a gość po zobaczeniu komunikatu po prostu wyjdzie z forum podczas gdy userowi może on np. wywalic posta, przerwać dyskusje o poważnym problemie czy sesję banowania moderatorowi :)

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Śmieszny żart.

Nawet gdyby było to możliwe technicznie jestem stanowczo na nie.

W pierwszej kolejności

Czyli według ciebie najpierw niech wywali gości, i na forum będzie max 3000 uźytkowników, a po 2 min niech wywali użytkowników?

Przynajmiej tak napisałeś.

Pomagam w tworzeniu for IPB za darmo. Trzy letnie doświadczenie.

Opublikowano

hahah xD
co za kurwa debil xD

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

1394725204-U719057.png

Opublikowano

Nie wywalac tylko pokazywac im ten komunikat ;-;