Skocz do zawartości

#Joseito na sportowo.

  • wpisy
    4
  • komentarzy
    38
  • wyświetleń
    4 729

#1 - Aerobiczna 6 Weidera (A6W) - #J.

4 090 wyświetleń

Aerobiczna 6 Weidera (A6W)

 

Co to jest A6W i z czym się to je ?

 

- Aerobiczna 6 Weidera inaczej (A6W) to zestaw 6 ćwiczeń które pomagają wzmocnić nasze mięśnie i wykształcają naszą rzeźbę.

Pomaga nam także zrzucić zbędne kilogramy, dzięki czemu nie będziemy już wstydzili pokazać się bez koszulki na plaży.

Jest to zespół ćwiczeń opracowany przez najlepszych trenerów które przynosi pożądane skutki w jak najkrótszym czasie.

 

Opis ćwiczeń :

 

1. Kładziemy się na płaskim podłożu z rękami wzdłuż tułowia. Podnosimy na zmianę raz prawą a raz drugą nogę pamiętając o zachowaniu

90 stopni w kolanie i biodrze. Podczas podniesień unosimy jednocześnie barki bez odrywania ich. W takiej pozycji wytrzymujemy ok. 3-4 sekund po

czym puszczamy i powtarzamy.

 

2. Kładziemy się na płaskim podłożu, lecz tym razem unosimy dwie nogi na raz, pamiętając o odpowiednim kącie nachylenia i uniesieniu barków.

W tej pozycji wytrzymujemy także ok. 3-4 sekund.

 

3. Ćwiczenie podobne do pierwszego, lecz różnica polega na tym iż rąk nie trzymamy wzdłuż tułowia a łapiemy je za kark.

W tej pozycji wytrzymujemy 3-4 sekundy.

 

4. Jest to połączenie ćwiczenia drugiego i trzeciego. Polega na podnoszeniu obu nóg w czasie gdy ręce mamy splątane za karkiem.

Wytrzymujemy w tej pozycji ok 3-4 sekund.

 

5. Nasze ręce zaplątujemy na karku i unosimy klatkę piersiową w górę. Podnosimy raz jedną raz drugą nogę. Należy pamiętać aby wykonywać ciągły

ruch nogami coś podobnego do " rowerka "

Wytrzymujemy ok. 3-4 sekund.

 

6. Unosimy część barkową tułowia, jednocześnie podnosząc obie nogi.

Wytrzymujemy tak przez 3-4 sekundy.

 

W jakim czasie mam wykonywać ćwiczenia ?

 

- Ćwiczenia powinny być wykonane przed upłynięciem 40 minut.

Przed kolejnym ćwiczeniem należy zrobić króciutką przerwę około minuty.

Po dwóch tygodniach szybkość wykonywania ćwiczeń powinna się zwiększyć.

 

Dobra wszystko dobrze, ale po ile raz mam wykonywać dane ćwiczenie ?

 

- Jeśli chcemy osiągnąć efekt pięknej i umięśnionej klaty należy wykonywać ćwiczenie przez 6 lub 7 tygodni .

Ćwiczenia powinny być wykonywane z dnia na dzień, i najlepiej codziennie o tej samej porze.

 

Dla osób słabszych którzy chcą osiągnąć efekt :

harmonogram.jpg

 

Dla osób wytrwalszych :

 

harmonogram1.jpg

 

Co oznacza pojęcie Seria a cykl ?

 

Cykl - Powtórzenie danego ćwiczenia jednego po drugim po jeden raz.

Oznacza to ile razy mamy wykonać ćwiczenie bez " przerwy "

 

Seria - To wszystkie cykle które należy wykonać danego dnia.

 

Jakieś dodatkowe rady ?

 

Najważniejsze jest aby się nie poddawać najgorszy jest pierwszy tydzień potem już idzie z górki.

Nie należy stosować jakichś specjalnych diet, należy jedynie unikać fast food'ów oraz coli itd.

 

Może jakieś zdjęcia z efektami ?

 

roznica.jpg

1_4eefacc5eea81.jpg

 

Źródło na którym się wzorowałem to własnie doświadczenia

oraz www.6weidera.com



10 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Jak będe na kompie to leci lajk :D Słyszałem kiedyś o tym ale nigdy nie sprawdziłem na czym dokładnie polega ta 6 ;)

 

Chyba się wezmę do roboty i od dzisiaj zaczne :D

Link do komentarza

Napisano

Ja osobiście nie polecam, dość mocno obciąża kręgosłup, szczególnie jeśli ktoś ma z nim jakieś problemy. Jest wiele innych skutecznych ćwiczeń na mięśnie brzucha.

Link do komentarza

Słyszałem, że łatwo sobie można kręgosłup zniszczyć xdd

Owszem można ale jeśli podłożysz pod siebie materac lub chodź by i jakiś miękki dywan od razu jest lepiej dla Ciebie i twojego kręgosłupa.

Link do komentarza

Ta babka lepiej wyglądała na pierwszym zdjęciu. 

 

Jak najbardziej polecam A6W. Sam 2 razy skończyłem i efekt jest piorunujący. 

Boiler odstający.

Taki szczegół, jeżeli ktoś traktuje A6W, jako poważny zestaw ćwiczeń, to na pewno nie jest poważnym człowiekiem.

Link do komentarza

Znam coś lepszego:
 
#dlaleniwych
 
1. Połóż się
2. Odchyl plecy i podnieś nogi do góry
3. Bądź w takiej pozycji z napiętym brzuchem tak długo jak wytrzymasz
 
chociaż skłony do góry nogami zawieszonymi na np. metalowym drążku dają lepsze efekty

Link do komentarza
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
Okienko zamknie się za 5 sekund...