Skocz do zawartości

Wkurwiające rzeczy

  • wpis
    1
  • komentarzy
    22
  • wyświetleń
    950

Biedronka

730 wyświetleń

Biedronka

 

Każdy z was był chyba w biedronce, raz jest pełno ludzi a raz jest pusto. Tak się składa, że w mojej pierdolonej miejscowości zawsze jest ich pełno, nie ważne czy jest poniedziałek, czy niedziela. Przejdźmy do sedna. Ten sklep jest wielki, chyba w każdym mieście wygląda tak samo. U mnie jest 6 kas, z czego są tylko max. 2 czynne. No kurwa! To po kiego chuja są te 4? Odkąd jest ta biedronka, a jest już chyba 6-7 lat, ani razu nie widziałem, aby 4 ostatnie kasy od strony takiego kiosku były otwarte, a jak już wspominałem, zawsze jest u nas w chuj ludzi. Kierownik ma to centralnie w dupie, bo chodzi tylko i patrzy czy ktoś czegoś czasem nie podpierdolił, gapi się na ludzi i często układa towary.

 

Przy układaniu towaru zostaniemy. Ten skurwysyn, często robi tak, że towary, które są na półce już jakiś czas a więc są przesunięte do tyłu bo z półki ich nie ściągają, przestawia do przodu. Po co? Po to, żeby posprzedawać te, które zaraz będą przeterminowane, bo zazwyczaj ludzie po prostu podchodzą, wrzucają do wózka i jadą dalej a potem w domu okazuje się, że serek, który kupiłeś jest ważny do jutra. Pewnego razu strollowałem sukinkota z kumplem i specjalnie na tył wrzuciliśmy zbity słoik majonezu, żeby się ujebał (tak tak wiem, geniusz zła).

 

Następną rzeczą, która mnie wkurwia w biedronce, to brak możliwości płacenia kartą. Nie dość, że przy kasie stoję 10 minut, bo jest długa kolejka a tylko 2 są otwarte, to jeszcze kasjerka obskubuje ludzi z drobniaków. Ostatnio miałem taką sytuacje, że starszemu panu, kazała pokazać jakie ma drobniaki i wyciągała mu z portfela same żółte. Po ludziach w kolejce widziałem, że nie tylko ja jestem wkurwiony. Takie rzeczy zdarzają się często. Nie wiem po jakiego grzyba ona wybierała drobniaki, jak i tak zazwyczaj ludzie robiący zakupy w biedrze wyjeżdżają z pełnymi wózkami a nie z jednym produktem i płacą dużymi kwotami, a nawet jeśli płacą po kilka złotych, to chyba nie wyda komuś 50 groszy reszty w żółtych.

 

Co mnie jeszcze wkurwia w biedronce, to ciasne przejścia. Zamiast zrobić trochę więcej luzu, to ci kretyni, co tam pracują, nakurwią na rogach palety z towarem. Po co? Ja nie wiem, żeby chyba bardziej wkurwić ludzi. Może i jestem wybredny, ale często jestem w tym sklepie i jak idzie taki koleś z wózkiem samym środkiem to nie da się go ominąć, a na "przepraszam" czasem w ogóle ludzie nie reagują albo z wkurwieniem na twarzy jak b.r.o przepuszczają cię dalej. To irytuje, w chuj.

 

Ostatnią rzeczą, są naprawdę, mega chujowe stojaki na rowery. Ja sam bardzo często jeżdżę rowerem, w sezonie prawie codziennie. Zawsze przyjeżdżam pod biedre, ładnie wstawiam rower i go zapinam. Wszystko ładnie pięknie, więc co mnie wkurwia? Małe odstępy pomiędzy tymi stojakami na koło. Jest to jakieś 25-30 cm, i wiele razy jak wychodziłem, mój rower leżał na ziemi, bo pierdolone cioty nie potrafią normalnie wyjąć swojego roweru obok, tylko muszą mój wypierdolić. Przez to, chyba z 3 razy musiałem wymieniać szprychy, a o rysach na ramie już nie wspomnę. Skurwysyny.

 

Przepraszam za przekleństwa, ale jestem prostakiem, trudno.



22 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Ja tam nie płacę w biedronce.

Wchodzę do sklepu i mówię : czołem skurwysyny !, a kierownik sam podjeżdża z pełnym wózkiem.

Potem wychodzę ze sklepu z wózkiem, a kierownik płacze z zachwytu, że mógł obsłużyć taką szlachtę.

Link do komentarza

U mnie są 2 biedronki.

1 ma w godzinach szczytu aż 4 kasy otwarte!

2 ma w godzinach szczytu aż 1 kasę otwartą!

Dlatego tak często bywam w Almie lub Lidlu.

Link do komentarza

Sprawa jest bardzo prosta, po prostu w biedronce jest więcej kas niż kasjerek.

Dziwne, bo chyba 7 pracowników nakurwia po sklepie z plakietką "Kasjer" a tylko 2 pracuje tam, gdzie powinna. Reszta rozkłada towar, albo sprząta.

Link do komentarza

Napisano

I tak masz dobrze.

U mnie w mieście najbliższym są 3 biedronki i kiedy nie będę w jednej z nich to zawsze jest tylko jedna kasa otwarta xD

Link do komentarza

 Ten skurwysyn, często robi tak, że towary, które są na półce już jakiś czas a więc są przesunięte do tyłu bo z półki ich nie ściągają, przestawia do przodu
WSZYSCY tak robią. To normalne, bo lepiej pozbyc się starego towaru, niz stary ma zalegać.

Wartość merytoryczna równa arytkułom z Faktu.

Link do komentarza

Co to za problem poprosić o otwarcie następnej kasy skoro są kolejki, ja się z tym nigdy nie cackam mam język to mówię co mi na sercu leży. Jak nie otwierają to zostawiam koszyk czy wózek i wychodzę ze sklepu.

Bardziej mnie wpienia sytuacja gdy ja się odezwę z prośbą o otwarcie kasy a przede mną stado staruszek próbuje się wbić na nowo otwartą kasę choć słowem się nie odezwały, wtedy idzie ustna reprymenda dopiero...

Link do komentarza

Co to za problem poprosić o otwarcie następnej kasy skoro są kolejki, ja się z tym nigdy nie cackam mam język to mówię co mi na sercu leży. Jak nie otwierają to zostawiam koszyk czy wózek i wychodzę ze sklepu.

Bardziej mnie wpienia sytuacja gdy ja się odezwę z prośbą o otwarcie kasy a przede mną stado staruszek próbuje się wbić na nowo otwartą kasę choć słowem się nie odezwały, wtedy idzie ustna reprymenda dopiero...

tyle, że na tych pozostałych kasach, oprócz taśmy nie ma nic, nawet komputera i tych wszystkich gum, kondonów itd. po prostu sobie stoją

Link do komentarza

Napisano

było coś podobnego na sadolu ;ff

Botanik tam urzęduje więc wszystko możliwe :D

Link do komentarza

ech...zawszę tam chodzę na coś do żarcia po szkole ale problem w tym że tam nic nie ma do żarcia i idę do lidla bo w żabce kiedyś było tanio i można by wynieść cały sklep za 20zł a teraz...teraz omijam szerokim łukiem. w lidlu tam jest tak samo gdyż jest ok.6 kas i 2 są otwarte a jak wychodzę ze szkoły tam jest tak że kolejka jest przez cały sklep. ale warto bo mogę się tam nażreć za pół-darmo i mają tanie energetyki(1.24 puszka 250ml)

Link do komentarza
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
Okienko zamknie się za 5 sekund...