Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Komputer pod MC na full detalach

GoSexNoExp

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

A kartę sieciowa i dźwiękową będę musiał dokupić ? sorry za głupie pytania ale jestem w tym dziale zielony.

Opublikowano

A jak Ci się wydaje? Tak. Wyszukaj sobie też na tej stronie jakieś. Jak dźwiękowa to najlepiej realtek.

Opublikowano

A ram podasz jakiś tani? Ale jak zmienie karte i procka to cena dużo podskoczy ;/ a ja chcę dobry i tani komputer.

Opublikowano

cobwy mu dajecie ? nie bierz tego zestawu. można o wiele wydajniejszy złożyć za 2100. przede wszystkim nie idź i3 tylko i 5

Chcesz mieć darmową uługe montażu/wysyłkę na morele.net albo techplanet.pl? Wejdź tu!

Opublikowano

cobwy mu dajecie ? nie bierz tego zestawu. można o wiele wydajniejszy złożyć za 2100. przede wszystkim nie idź i3 tylko i 5

złożył byś mi coś? na tamtej stronie?

chcę za 2000-2500. Ale z systemem, all kartami i żeby się nie zawieść.

Opublikowano

do 2500zł ma, napisal przecież.

Edytował...

Zaraz coś złoże albo ktoś mnie wyręczy

W tym wypadku bedzie najlepiej jak pobierzesz system z neta, bo to w końcu 350zł...

A i win 8;)

Chcesz mieć darmową uługe montażu/wysyłkę na morele.net albo techplanet.pl? Wejdź tu!

Opublikowano

Edytował...

Zaraz coś złoże albo ktoś mnie wyręczy

W tym wypadku bedzie najlepiej jak pobierzesz system z neta, bo to w końcu 350zł...

A i win 8;)