Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Wymiana karty graficznej !

Earnurm

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM !!!

Zamierzam wymienić kartę graficzną nie znam się na tym najlepiej

Specyfikacja mojego komputera to:

Procesor: AMD FX-4100 Quad-Core Processor

Karta graficzna: GeForce GT 610 :angry:

Zasilacz: nie pamiętam marki jutro go rozkręce i zobacze ale ma 500 W

Ram: 8 Gb

Płyta Główna: też jutro sprawdze

Myślałem o karcie graficznej: http://allegro.pl/gigabyte-geforce-gtx-650ti-boost-2gb-ddr5-gw36-mcy-i3317980195.html ;)

ale to chyba by się wiązało z wymienieniem Zasilacza

na karte mogę przeznaczyć 630-670 zł

na zasilacz 200-230

Możecie coś doradzić z góry dziękuje !!! :rolleyes:

Opublikowano

7850 / jak możesz dołożyć gtx 660 ( od gigabyte )

Zasilacz deus 500W.

CPU : Core i5 3470   3.8 Ghz //  GPU : Palit GeForce GTX 960 OC // PSU : Deus G1 500W   //  CASE :  Brutus M23  // MOBO : Z77A-G43  // RAM : 6GB DDR3   //  HDD : Barracuda 500GB     

Monitor : X2377HDS-B1 ( 23 Cal )

24dnacg.png

Opublikowano

Akurat CPU można chyba zmienić nie ? Za jakiś czas ( jak będzie chciał ) przejdzie na i5 i będzie miał dobrą maszynę do gier.