Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jak dobrze zacząć

EzrealOP

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym zacząć grać w DO. Jestem zupełnie zielony w tej grze. Nigdy nie grałem.

Moje pytanie jest takie jak dobrze zacząć i o co wogóle chodzi w tej grze?

Opublikowano

1371988330-U644589.jpg

Mentor | Moderator DarkOrbit | Postwriter | exModerator

Opublikowano

Kombass, owszem, bez bota zaczynanie to porażka, ale ogólnie zaczynanie teraz to porażka.
BP zapowiedziało zmianę interfejsu i 'koniec botów' więc przy tej dużej aktualizacji mogą wprowadzić zabezpieczenia na prawdę nie do przejścia.
Dlatego zaczynanie teraz samemu od 'zera' teraz na prawdę jest ryzykowne.
Polecałbym Ci kupić konto, poszukaj na allegro i innych forach, e()ers, na forum pb.. i całej reszcie (:

7yo9.png

Opublikowano

Kombass, owszem, bez bota zaczynanie to porażka, ale ogólnie zaczynanie teraz to porażka.

BP zapowiedziało zmianę interfejsu i 'koniec botów' więc przy tej dużej aktualizacji mogą wprowadzić zabezpieczenia na prawdę nie do przejścia.

Dlatego zaczynanie teraz samemu od 'zera' teraz na prawdę jest ryzykowne.

Polecałbym Ci kupić konto, poszukaj na allegro i innych forach, e()ers, na forum pb.. i całej reszcie (:

No ale nie wprowadzono nic jeszcze więc póki co niech boci :P Ale swoją drogą też przyznam Ci rację, taniej/lepiej/szybciej wyjdzie Ci kupić jakieś konto niż robić w tych czasach jakieś od nowa.

1371988330-U644589.jpg

Mentor | Moderator DarkOrbit | Postwriter | exModerator

Opublikowano