Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[VM] Metin2 PL Monastyr Gm respi graczu moby w grocie

Zielak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie gram na plu od 2 lat tylko patrzę jak następcy tuska (czyt. gm) biorą łapówki za expa itd. Kiedyś jak zgłosiłem jakiegoś czitera aka kumpla gma sam dostałem bana (WTF?!)

Skandal w metinie to nie nowość ale z tą ostatnią akcja nieco przesadzili...

tenor.gif

Opublikowano

Nie spodziewałem się aż takich akcji na PLu. Zwróćcie uwagę, że tego RPK już nie ma w rankingu na stronie :P

down: zwracam honor :P

Opublikowano

Global od dawna był jaki był teoretycznie nic się nie dzieje , a te nowości które dodali ostatnio spowodowało że większość osób odeszło od Globalnego serwera. Do tego te bugi + teraz jak widzimy administracja , nie wiem tego bym się nie spodziewał nigdy , na prywatnych jeszcze tak ale na globalu ? wtf ? aż się wierzyć nie chce naprawdę ;d Najbardziej mnie ciekawi jak zakończy się ta sprawa, ciekawie czy w ogóle Team zajmie się tym , hm no nic zobaczymy.

xD 

Opublikowano

To są jakieś jajca co tu się dzieje. Powinno to być gdzieś zgłoszone, wkońcu fubu coś ciekawego wrzucił.

Opublikowano

Ludzie, to jest bug, na astralu większość osób tak expi, buguje się komnate i można sobie siedzieć ile się chce i nikt nie może tam wejść, a generały ciągle się respią i w ten sposób szybciutko nabijamy lv + jeszcze 100% expa za bug z PT i w kilka godzin kilkanaście lv.

Opublikowano