Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szkoła po gimnazjalna.

Saves

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jako że jestem uczniem 3kl gimnazjum. To czas wybrać szkołę. Myślałem nad czterema kierunkami. Informatyczna, Dziennikarska, Sportowa, oraz też trochę nad szkołą Wojskową. W każdym z tych 'kierunków' się interesuję, wiecie który bardziej się opłaci w przyszłości?

SfNLBCX.png

By Cristiano.

Opublikowano

Nikt nie przewidzi, co bd w przyszłosci, czy Ci sie opłaci, ale informatyka zawsze bd potrzebna - ja w tym kierunku bym poszedł.

Drugiego wyboru wybrałbym Wojskowa - mozna sie niezle ustawic.

BTW. Kolejny taki temat, gdzie gimnazjalisci, pytaja sie o wybor szkoły ; oo ja osobiscie mam z tego beke :3

Opublikowano

Ja myślałem żeby iść na informatyka związanego z wojskiem. Wiecie co mam na myśli?

@UP: Ja osobiście też mam bekę ;)

SfNLBCX.png

By Cristiano.

Opublikowano

Ahh, sama informatyka, wszędzie informatyka. Sam programiści, graficy itd. ehh.

No dobra, ale podałeś przykłady kierunków. A gdzie napisane co lubisz robić?

Przecież po gimnazjum szuka się liceum/technikum/zawodówki. Sprawdziłeś szkoły w okolicy? Czy może chcesz łazić np. z Gdańska do Warszawy?

Za mało informacji. Szkoły też trzeba sprawdzić, jak tam uczą, które ma miejsce w województwie, jakie ma warunki nauczania czyli czy posiada odpowiednie przyrządy do nauczania. Przemyśl wszystko, wypisz wszystko a nie piszesz temat na odwal z którego prawdę mówiąc nic nie można wywnioskować...

Przecież od tej szkoły zależy twoje dalsze życie.