Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Technik informatyk czy Liceum o profilu informatycznym?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!!

Mam 14 lat, interesuję się informatyką (nie znam się jeszcze zbytnio na tym ale mnie to bardzo ciekawi). Powoli zaczynam już myśleć o mojej przyszłości i postanowiłem zostać informatykiem. Chciałbym zadać kilka pytań dotyczących tego zawodu i szkól z nim związanych.

-Lepiej iść do Technikum czy Liceum?

-Po jakiej szkole mam większe szanse na studia i po której bardziej sobie na nich poradze?

-Który kierunek informatyki jest najbardziej opłacalny?

-Jakie są lekcje w Technikum Informatyczny, a jakie w Liceum?

-Czy informatyk łatwo znajdzie prace?

-Czy jest to trudny zawód?

Ps. Proszę oopinię osób, które mają w tym pojęcie.

Opublikowano

Technikum!

Dzisiaj ciężko o pracę czym masz więcej kwalifikacji tym lepiej np możesz mieć tytuł technika informatyka a iść na studia inżynierskie ?? Kogo przyjmą tego co ma jedną czy 2 kwalifikacje .

Liceum nic ci nie daje /

programista najlepiej
Trudno o prace ale bez studiów , aż żal mi tych ludzi co mówią że nie ma pracy w tym kierunku jest i to dobrze płatna

w liceum masz 2h informatyki

w technikum też 2 , ale masz jeszcze 10h diagnostyki , bhp itd

Komputer masz wjednym paluszku

Trolling , hejty i wiele więcej !

Opublikowano

@up skoro ciężko o pracę to lepiej do liceum

Kto tak napisał że ciężka o pracę , chyba sobie żartujesz ? Znam dużo osób co chodziło do informatyka technikum i chyba jeden tylko jest na studiach .