Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Podacie nazwe hacka do haseł?

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Podpinam się do tematu.

Ja bym chciał, prostego w obsłudze, który by zapisywał hasła np. w notatniku. Jestem zielony w tych sprawach, dlatego coś prostego :). Loginy znamy, bo login=nick w grze. Tylko hasła nam nieznane i emaile :)

Opublikowano

Podpinam się do tematu.

Ja bym chciał, prostego w obsłudze, który by zapisywał hasła np. w notatniku. Jestem zielony w tych sprawach, dlatego coś prostego :). Loginy znamy, bo login=nick w grze. Tylko hasła nam nieznane i emaile :)

Morzesz bardziej opisac tego Hacka ?

no chodzi mi o coś takigo że podaje nick a hack podaje mi hasło nie w -----> ******* tylko litery np. mam kogoś nick a nie znam hasła i wpisuje nick a hasło samo wyskakuje ogarniacie ??? :D

Dzień dobry

to jest to ???

Co ma robić z tymi hasłami?

no że ja pisze nick np. niedzwiedz13 a hasło samo wyskakuje ogarniasz?

Morzesz bardziej opisac tego Hacka ?

Mam kolesia nick np. niedzwiedz13 nie znam hasła wpisuje nick a hasło samo mi sie wpisuje tylko że nie w --->******(gwiazdkach) tylko litery

Chciałbym hacka takiego że mam nick gościa niedzwiedz13 potrzebuje jego hasło i sie loguje na tym hack'u wpisuje login niedzwiedz13 a haslo automatycznie powinno sie pokazać.Chodzi mi o takiego hack'a jeśeli wie ktoś jak sie nazywa niech poda link download. Konkretnie trzeba mi tego hack'a do gry shakes & fidget.

Opublikowano