Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

W tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wyksztalceniem :D

watus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem po technikum informatycznym, zdałem egzamin zawodowy i maturę jednak nie mogę znaleźć pracy w zawodzie.

Pracy szukałem w sklepach komputerowych, na poczcie, w banku, w salonie fotograficznym, w gazecie, jednak albo nie mają miejsca pracy, albo poszukują osobę z kilkuletnim doświadczeniem.

Doradźcie mi co mam dalej robić. Iść na studia na jakiś kierunek informatyczny, założyć własną działalność czy szukać innej pracy (nie w moim zawodzie)?

Opublikowano

Własna działalność! Chyba że jesteś nieogarnięty w sprawach podatku i tym podobnych, to wtedy cieniutko bo potrzeba ci będzie księgowej czy sekretarki, a to kosztuje (wynagrodzenie jej) :/

Zobaczyłem, że jesteś tylko po technikum, a nie po studiach. Więc zalecam ci studia

Cały czas trwa dyskusja na temat przewagi DJów nad funkcją shuffle w winampie ~Paulo Coelho

Opublikowano

Ja tam idę na studia (uprzedzam komentarze - naprawdę, jebie mnie to, że po liceum nie mam pracy a studia to według was niepotrzebny papierek. Zapierdalajcie sobie całe życie na jednym stanowisku, ja mam nieco większe ambicje, sry...) tobie bym też polecał, skoro lubisz to co robisz to lepiej to rozwijać i być w tym naprawdę zajebistym i robić w życiu to co lubisz, co nie? :)

742611478555387739101.jpeg

Opublikowano

Wiesz, w każdym razie, w dzisiejszych czasach osiągniesz coś będąć: Albo milionerem. Albo osobę z doktoratem :)