Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Słuchawki + Mikrofon "dla gracza"

ChrissPL2000

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam otóż nie znam się kompletnie na zestawach dźwiękowych itp. więc mój temat nie jest zbędny.

Chciałbym się zapytać was jakie kupić słuchawki + mikrofon od 150 zł do 300 zł. Chciałbym za te pieniądze dostać dobry zestaw z znakomitą jakością dźwięku oraz ,aby ten Mikrofon był głośny , nie miał szumów i innych denerwujących rzeczy.

Głównie gram w CS'a na serwerach JB i chciałbym mieć dobre słuchawki jak i dobry mikrofon ,aby inni mnie rozumieli wyraźnie i aby nie było szumów :D

Opublikowano

Zalman zM-MIC1 + Superlux HD681, bardzo dobry zestawik mieszczący się w 150 zł.

Jak chcesz więcej wydać to jakieś Razery np. Electra

Jak kupujesz Superluxy to podpinaj pod głośniki, bo wymagają dodatkowego wzmacniacza/karty dźwiękowej

Opublikowano

Ja polecam te: KLIK.

Pozdrawiam

MOBO-Asus P8Z68-V/GEN3 CPU-Intel Core i5 2500K(4,7GHz)+SilentiumPC Fortis HE1225

GPU-2xAsus 7870 DCII HDD-Western Digital 500GB, SATA/600, 64MB

PSU-OCZ ZX-Series 850W SLI Modular PSU 80Plus Gold CASE-Zalman Z9 U3

RAM-Kingston HyperX 2x4GB 1600MHz DDR3 NAP-Samsung DVD -/+ R/RW 22x

Opublikowano

@UP(x2) Nie wiem czy wybierać takie zestawy.

Ostatni raz kupywałem właśnie te zestawy 20zł do 100 zł i się zawodziłem ... Mikrofon za cichy , dźwięk do dupy ... te są za 150 jednakże poczekam na inne oferty.

@UP