Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] DC na PS3

Lucjann

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

subforum ps3 jakby martwe, dlatego zdecydowalem sie na wpis tutaj. znajdzie sie na tym forum ktos, kto gra w DC na konsoli, czy wiekszosc z Was raczej oblega serwery PC?

Opublikowano

ja gram tzn probuje ^^ jestem zielony :P

jak cos

psn:wojtekpolo123

<iframe id="baneriframe" src="//imgsu.com/?clr=ECAF69&pptoken=1PDJX74VSIP8H" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none;background-color:#ECAF69;overflow:hidden;width:770px;height:240px;"></iframe>

Opublikowano

ADELANTE , Ictonik

<iframe id="baneriframe" src="//imgsu.com/?clr=ECAF69&pptoken=1PDJX74VSIP8H" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none;background-color:#ECAF69;overflow:hidden;width:770px;height:240px;"></iframe>

Opublikowano

dzisiaj reset raidow. moze cos razem pocisniemy? ja bede siedzial na bank od 16.00 do poznego wieczora, zeby zrobic wszystkie raidy t4, a potem dla rozluznienia gram pvp. jak kogos zauwaze to sie odezwe :)

• 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja też gram na Ps3 (teraz ściągam wcześniej grałem na pc) jak by ktoś chciał pograć to mój

PSN: majkel996

Zapraszam do wspólnej gry, bo zawsze w kupie raźniej : )

Opublikowano

wbij w grze moj nick - Lucjann. wczoraj chwile pogralem, ale odpuscilem bo voice chat byl popsuty. dzisiaj po 18.00 powienienm byc juz tak do 22.00.

PSN mam zawalony dziwnymi znajomymi, wiec juz nie podaje :)

Opublikowano