Skocz do zawartości

[1.4.5] MeumCraft - Serwer MineCraft dla Ciebie [24/7][200 slotów][SV/RP]


xxxRiPulxxx

Rekomendowane odpowiedzi

76b35470f16ae.png

Znudziła wam się gra na zwykłych serwerach? Gdzie rozrywka

kończy się na zbudowaniu domku?

Jeżeli tak ten serwer jest właśnie dla Ciebie!

 

Zapewnia on grę na kilka miesięcy rozrywki

Ponad 40 rang:

pozapolitycznych, polityczny i uwaga, duchownych. Tak, o świecie

wiary tez możesz decydować!

 

Crafting jest częściowo ograniczony. Tylko odpowiednie rangi mogą produkować dane przedmioty.

Co wybierzesz? Którą ze ścieżek pójdziesz? Zadecyduj.

Informacje na ten temat znajdziesz na naszej stronie.

 

W krainach nie ma nic zbudowanego. To wy decydujecie jak mają wyglądać. Rozmieszczenie miast i wiosek zależy tylko od was.

Zbudujcie świat od podstaw!

 

 

 

 

Tak wiec zajęć będziecie mieli dużo. Zrobiliśmy to aby nikt na serwerze się nie nudził. Masz multum możliwości które możesz wykorzystywać. Wybierz jedną z bez naukowych rang i idź po szczeblach kariery na sam szczyt! Byc może to ty zostaniesz królem!

 

 

 

de2zjo.gifAdres IP: www.meumcraft.pl -

 

IP jest jednocześnie domeną naszej strony internetowej

 

de2zjo.gifTyp Serwera: RP / SV

de2zjo.gifPotwory: Włączone

de2zjo.gifZwierzeta: Włączone

de2zjo.gifPvP: Włączone

de2zjo.gifPremium: Nie

de2zjo.gifSloty: 200

de2zjo.gifBiala Lista: Wyłączona oczywiście!

de2zjo.gifNether: Włączone

 

 

 

 

Kontakt z nami uzyskasz po przez.:

 

 

GG.: 44151174

 

 

TeamSpeak3.: ts.meumcraft.pl

 

 

 

Linki do naszego FunPage-a oraz kanał YouTuBe znajdziecie po prawej stronie u góry na naszej stronie internetowej

 

 

 

Serwer posiada bardzo rozbudowaną stronę internetowąjak i dobrze ogarnięteforum. Wystarczy że w przeglądarce wpiszecie nasze IP a przeniesie was na nasza strone.

 

 

 

 

Serdecznie na nią zapraszamy, są tam zawarte wszystkie informacje na temat serwer, jego zasady, opisy oraz sposoby kontaktu z nami. Przez to, że serwer nie należy do najłatwiejszych znajomość zasad jest bardzo ważna, aby móc wykorzystać w pełni płynące z niego możliwości.

 

 

 

 

Główna Administracja:

 

de2zjo.gifKarol - Zalożyciel

de2zjo.gifNick w grze: Karol_

 

de2zjo.gifJacek - Współzałożyciel

 

de2zjo.gifNick w grze: RiPul

 

de2zjo.gifKrzysiek - Współzałożyciel

Nick w grze: RadiatoR

 

 

de2zjo.gifPaweł - Współzałożyciel

Nick w grze: Historyk

 

 

 

Nie ma twojego kumpla na serwie i chcesz coś ważnego mu przekazać ? Na naszym serwerze również znajdziesz możliwość pisania prywatnych listów, wystarczy że wpiszesz /letter [tekst] w ten sposób tworzy się twój list, wysyłasz go komendą

 

/post [gracz] (musisz trzymać list w ręce). Więcej info na stronie w zakładce FAQ.

 

 

 

 

Co wybierzesz?

 

Nieskończone piaski pustyni w krainie Kabalijczyków?

 

 

6b07ca3c53da2.png

 

 

Nacja Kabalijczyków jest tak stara jak piaski pustyni Harab. Pierwsze zmianki o nich pochodzą jeszcze z przed wojny Enterlvinów z Miastem Ghazin które starało się zahamować wzrost potęgi imperium. Byli oni jednym z licznych plemion zamieszkujących tą pustynną krainę. Miasto Ghazin Przegrało a imperium Enterlvin próbowało narzucić swoje prawa ludziom pustyni. Kolejne z nich uginały karki przed armią Decjusza Kapistaty i Redeliusza Febusa Akryty. Gdy gasła nadzieja w mieście Merabach młody kupiec doznał objawienia. Jedyny bóg nakazał mu zebrać pasterzy i ich owce i przegnać garnizon stacjonujący w Merabachu. Żołnierze myśląc iż pasterze chcą wegnać stado do miasta na coroczny targ otworzyli wrota a Kabalijczycy zdobyli miasto bez trudności. Znajdował się tam święty kamień Kabalijczyków gdzie prorok przez 40 dni medytował aby uzyskać dalsze wskazówki. W tym samym czasie armia Aecjusza Settiny podeszła pod mury miejskie. Prorok nakazał obrońcom Bronic się prze 3 dni i 3 noce a on wymodli ocalenie. Dużo by mówić o ofiarności garstki obrońców lecz trzeciego dnia gdy klęska wydawała się pewna nadciągnęła burza piaskowa tak potężna że porywała konie i ludzi. Po uspokojeniu się pogody Kabalijczycy zauważyli że nikt z armii Settiny nie przeżył. Kolejne 20 lat upłynęło na wypędzaniu armii Enterlvinów a w roku 21 zmarł prorok. Kabaliczycy stworzyli potężne państwo które szachowało imperium od południa. Później zapomniano o wspólnych niesnaskach. Wspólne umowy handlowe pozwoliły Kabaliczyka nie martwić się o żywność i inne towary. Niestety nagle statki z Enterlviny przestały przypływać rozpoczął się okres wielkiego głodu trwający 20 lat. Ludzie zdesperowani zabijali się o kawałki zgniłego mięsa, ostatni sułtan Rahimszad zginął gdy próbował rozdawać chleb ubogim. Państwo się rozpadło a ludzie walczyli o każdą oazę. Dzieła zniszczenia dopełniła wielka susza. Ludzie powoli wyglądają zza wydm piasku szukając bezpieczeństwa i dobrobytu. Miasta zasypał wiekowy piach pustyni Harab jednak Kabalijczycy powstaną gdyż są dziećmi pustyni i nie obawiają się piachu. Prorok jest z nami. Bóg jest wielki.

 

 

Kabaliczycy są znani ze swych umiejętności handlowych dzięki czemu łatwo im zarabiać. Pustynny piach ukrywa stare artefakty oraz groty. Liczne kopalnie zostały zasypane jednak Harab ukrywa sporo minerałów wystarczy po nie sięgnąć. Kabalijczycy nauczyli się znajdować piaskowiec we wszystkich dziurach pod pustynią( przywilej górniczy piaskowiec + 150%). Gorący klimat umożliwia uprawę roślin nigdzie indziej nie dostępnych.

 

 

 

 

Może góry, równiny lub lasy Bellantum?

 

 

d16c1f481a56b.png

 

Bellantum. Kraina która leżała za zachodnią granicą Imperium Enterlvińskiego. Obiekt ciągłych najazdów imperium i ich główne źródło zdobyczy terytorialnych oraz niewolników. Plemiona Bellantyjskie, ciągle skłócone, nie mogły przeciwstawić się armią wysyłanych ze wschodu. Na tych wyprawach legendę wybudowało wielu dowódców Enterlvińskich jak choćby Kaljusz Winicjusz Sallas czy też Cyljusz Anteniusz Cezyriusz. Ten ostatni obalił rządy senatu wprowadzając jedynowładztwo. Wprowadził pokój i zamknął imperium za potężnym murem fortyfikacji. Państwo stało się potęgą gospodarczą lecz wojsko niezadowolone ze swojego słabnącego znaczenia wywołało konflikt z Nordami. Wielka Wojna Północna ukazała słabość państwa a spisek Fetusa spowodował wycofanie się cesarza z działań politycznych. Zostawione same sobie Bellantum wzrastało w siłę i pod koniec Wielkiej Wojny Północnej przebiło Pas Fortyfikacji i ruszyło na cesarstwo. Imperium nie wytrzymało naporu Nordów i Bellantyjczyków. Wielka Wojna Północna skończyła się po 10 latach zniszczeniem Państwa Enterlvińskiego. Bellantyjczycy zjednoczeni prze Krolla jednego z wodzów plemiennych przejeli wszystkie tereny dawnego cesarstwa. Na nieszczęście Kroll zginął w bitwie Pod Ivinium a jego związek rozpadł się na kilkanaście państw. Bellantyjczycy szybko przyswoili sobię religię Imperium która stała się ostoją spokoju dla dawnych obywateli w tych trudnych czasach. Kolejne wojny między Bellantyjczykami doprowadziły do spadku ich liczebności a wielka zima dokończyła dzieła zniszczenia. Ludzie są przygnębieni i zmęczeni ciągłymi walkami potrzebują władcy który poprowadzi ich jak przed stu laty Kroll. A może jakiś szaleniec spróbuje odbudować imperium Enterlvińskie? Czas pokaże.

 

Dołączając do Bellantyjczyków otrzymujesz możliwość rozwoju w bardzo przyjaznym klimacie. Bellantyjczycy są znani ze swych potężnych upraw oraz hodowli bardzo łatwo jest tu handlować (przywilej jarmarku + 2 stoiska) Poza tym można znaleźć pozostałości po dawnych twierdzach miastach i drogach. Lasy zapewniają wiele zajęcia łowczym

 

 

 

 

A może mroźny Nord?

 

 

90b47dac6a0e3.png

 

Nikt nie wie dokładnie skąd przybyli ludzie północy. Cześć ludzi mówi że wyszli z mroźnego morza, tam mieli nabyć odporność na chłód i umiejętności żeglarskie. Inni mówią że powstali z najmniejszych knykci i kostek Ymira jednego z gigantów z którymi to Odyn, bóg bogów prowadził wojnę przed wiekami. Inni natomiast wspominają długa wędrówkę z wyspy utopionej w mroku (wyspa Morkret) która doprowadziła ich do obecnych siedzib. Nieważne jak dotarli do tej krainy ale w krótkim czasie zdominowali liczne plemiona na północy tworząc silne państwo. Rzucili wyzwanie nawet imperium Enterlvińskiemu na południu. Wraz z wzrostem potęgi zaczęli gnuśnieć i zapominali o swych dawnych zwyczajach. Doszło nawet do Morderstw Jarlów i buntów które rozbiły jedność państwa. Potrzebny był najazd Dynwunga króla Olbrzymów z północy aby otrząsnąć ich z marazmu. Wojna z Dynwungiem trwała 150lat doprowadziła do zniszczenia Państwa nordów ale i straty u Olbrzymów uniemożliwiły im świętowanie. Potężne istoty skryły się gdzieś w puszczach i czekają na kolejną szansę. Nordowie podzielili się na małe organizacje. Dużo ludzi zginęło, jeszcze więcej nie wytrzymało Wielkiej Zimy lecz lud Nordów nigdy się nie podda i czeka na kolejnego Oberjarla aby rzucić wyzwanie światu.

 

Dołączając do Nordów nie zawiedziesz się. Jako lud doskonałych marynarzy nie muszą studiować nawigacji aby zdobyć ta rangę. Każda ranga polityczna ma prawo dowodzić okrętem jako kapitan statku. Mają też prawo Rejzy (plądrowania miast i wiosek bez utraty honoru). Poza tym doskonale władają toporami. Góry Nordu oferują też wielką ilość surowców (przywilej górniczy + 50%)

 

 

 

Wybór należy do Ciebie!

 

 

 

 

Oto nasze rangi pozapolityczne:

 

(nie wiem czy powstanie taka drabinka rang politycznych, i duchownych, ponieważ nie ma to sensu)

 

Legenda:

 

Zielony - rangi bez naukowe

 

Niebieski - rangi szkolne

 

Czerwony - rangi uniwersyteckie

 

 

620a1fdf580e6.png

 

 

Zapraszam!

Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [1.4.5] MeumCraft   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...