Skocz do zawartości

Rozmycie


DragonMati

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiło mi się na kompie takie jakby rozmycie :D Mam tak na każdej stronie internetowej i w każdej grze/aplikacji...

 

Zaznaczyłem to rozmycie na czerwono,przyjrzyjcie się to zobaczycie :D

 

o6uGN.png

 

 

Tu macie większą rozdzielczośc

http://i.imgur.com/o6uGN.png

 

Ktoś wie o co tu kurna chodzi? ::D

1377199031-U370188.png


By Valky



Jeśli już wypowiedziałem się w temacie,a ty chcesz mnie o coś zapytać to CYTUJ MOJE POSTY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tutaj niczego nie widzę...

Masz tutaj screena tego tematu,porównaj go sobie to zobaczysz...

 

aJBYz.png

 

 

Większa rozdziałka

http://i.imgur.com/aJBYz.png

 

 

@Down

Zacznijmy od tego zebyś się przyjrzał...

1377199031-U370188.png


By Valky



Jeśli już wypowiedziałem się w temacie,a ty chcesz mnie o coś zapytać to CYTUJ MOJE POSTY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tu żadnego rozmycia nie ma .

Gdzie ty te rozmycia widzisz ?

1364047611-U477327.png

 

STOP komentarzom typu: "AMD to gówno"! Zanim coś napiszesz, to pomyśl jak odbiorą to inni !

 

 

 

Nie pisać mi na PW w sprawach pomocy od tego macie dział komputery!!!

I nie pomagam na PW!

 

 

 

 

gardenscapes cheats

 

bakery story 2 cheat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wad monitora nie można zobaczyć na screnie !

 

tylko zdjęcie

 

 

windows ma opcje kalibracji czcionek ( CLEAR TYPE ) i obrazu , użyj tej opcji

No czy to wada monitora to nei wiem :D

Gdzie ta opcja?

 

 

 

Zalecam wizytę o 'okularologa'.

W styczniu jade bo jzu 2 lata nosze okulary <3

1377199031-U370188.png


By Valky



Jeśli już wypowiedziałem się w temacie,a ty chcesz mnie o coś zapytać to CYTUJ MOJE POSTY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem foty kolegom i oni widzą to co ja,wiec nie gadajcie ze nic tu nei widzicie...

Czy to może być spowodowane tym,że karta graficzna siada?

1377199031-U370188.png


By Valky



Jeśli już wypowiedziałem się w temacie,a ty chcesz mnie o coś zapytać to CYTUJ MOJE POSTY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już widzę że większość jest ślepa. Temat źle opisany ... Są tam kwadraty z białymi liniami na około kwadratów da się zobaczyć. Na moje to może być wina wgranego motywu Visty na XP (Windows XP nie jest przystosowany do przeźroczystych pasków), sterów albo za dużej rozdzielczości ekranu na za słabej karcie graficznej. Jeśli masz full HD monitor ustaw na mniejsza rozdzielczość i wtedy wrzuć screena. A BTW jak będziesz przeklinał to nie będziem pomagać. "no właśnie no to mamy przyczynę, załóż okulary i będzie git." Nie bądź taki mądry bo sam potrzebujesz okulary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra,nie wiem o co tu kurna chodzi,ale dzis wlaczyłem komputer i to się naprawiło.Widocznie monitor mi chwilowo zeswirowal a przez noc jak byl wylaczony to sie naprawil,bo teraz tez juz nic na tych screenach nie widzę xD

Już widzę że większość jest ślepa. Temat źle opisany ... Są tam kwadraty z białymi liniami na około kwadratów da się zobaczyć. Na moje to może być wina wgranego motywu Visty na XP (Windows XP nie jest przystosowany do przeźroczystych pasków), sterów albo za dużej rozdzielczości ekranu na za słabej karcie graficznej. Jeśli masz full HD monitor ustaw na mniejsza rozdzielczość i wtedy wrzuć screena. A BTW jak będziesz przeklinał to nie będziem pomagać. "no właśnie no to mamy przyczynę, załóż okulary i będzie git." Nie bądź taki mądry bo sam potrzebujesz okulary.

 

Skoro ty widziałeś to co ja to moze masz ten sam problem ? :D

 

Temat cls.

1377199031-U370188.png


By Valky



Jeśli już wypowiedziałem się w temacie,a ty chcesz mnie o coś zapytać to CYTUJ MOJE POSTY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Rozmycie   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...