Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Xbox360 vs PS3

Glinka.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Dni coraz krótsze ,wieczory coraz zimniejsze wieczory długie i pomyślałem Sobie że mam trochę odłożonej kasy i kupie Sobie jakiś telewizor 41 cali + konsolkę.I tutaj problem jestem zielony w tym temacie.Co polecacie Xbox 360 czy PS3? A jak Xbox360 to czy brać ten cały kinect bo widzę że dosyć drogie to, już wolałbym do tego 2 pady + gierka jakaś :)

Opublikowano

Powiem tak, xbox ma zdecydowanie lepszego kinecta niż ps3 te move. Ale jak dla mnie ps3 jest nadal górą. Gry są w podobnych cenach więc na to nie ma co patrzeć, internet.. hmm za xboxa trzeba płacić, kupować tą kartę z dostępem raz na rok. I to jest na prawdę głupie.

Jeśli zależy Ci na grze ruchowej to bierz xboxa, jeśli na normalnej na padach to zdecydowanie ps3. PS3 ma możliwość grania w trybie 3d, natomiast w xboxie się to już sypie;/

Co do awaryjności, nie ma na to reguły. Ale mam od kilku lat obie konsole i żadna nie była w naprawie.

1374132184-U48159.png

Sygna by Cristiano

Opublikowano