Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

jaki zawod wybrac

Mroziak ^^

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cze ostatnio mam problemy w szkole i moge se zkolowac ekstra szkole pod ostroleka wielozawodowa (chodze do 1gim, mam 16 lat) podobno tam moge odrazu zawod wyrobic i nie chodzic juz do tego badziewia bo mie tylko wkurwiaja tam w tej szkole

i tu pytanie jakie zawody polecacie na obecny czas myslalem nad mechanikiem tylko takie zeby bylo duzo praktyk i malo lekcji

Za wysoka.

Opublikowano

osobiscie sam jestem mechanikiem w szkole technikum (1 klasa) i powiem ci ze jest bardzo dobrze, malo nauki, duzo praktyk czyli tak jak powinno byc normalnie od razu wszystko jest ukierunkowane wobec zawodu ktory bedziesz robil

jedynym minusem jest to ze musisz chodzic 4 lata ale od czego sa wagary heh :D jakos to bedzie ale najwazniejsze jest napisac egzamin gimnazjalny w miare swoich mozliwosci

pozdrawiam

Opublikowano

a jak nauczyciele spoko sa czy nie

bo ja czasem jeszcze troche podpity przychodze po dyskotece :D to glownie przez to mam problemy no ale nie zrezygnuje z zycia przeciez

Za wysoka.

Opublikowano

nie no czasami lipe sie zgarnie za jakies fajki przed szkola ale to rzadko kto patrzy

nauczyciele sa bardzo dobrzy przystosowani do poziomu nauczania jaki sie posiada np nie jestem zbyt dobrym z matmy to mam slabszego nauczyciela, moge lepsze oceny dostac (ostatnio 4 dostalem ;) ) ogolnie to malo lekcji jest i wszystko mozna na spokojnie ogarniac w domu bez wiekszej nauki polecam technikum

Opublikowano